Kom igjen jenter! Skravle, skravle!

Bare lurer.. jeg ble medlem her i går og skal vel klare 50 innlegg eller hva det ska være. Men hvordan er det når gruppa blir skjult, er det en måte man kan ta kontakt med gruppa på for å eventuelt komme inn etter 1 mnd osv?
Denne gruppa blir her, så du kan skravle deg opp til 50 innlegg. Og hvor hele forumet kan svare, om det er noen som titter inn :) Det blir lagt et nytt underforum som bare dem som får tilgang til kan se, som blir "skjult" :)

Jeg synes 50 kommentarer i termingruppa er nok for å bli med i sjult forum :) Har dere bestemt noe?

Krav om å legge inn 50 innlegg på en mnd er vel et ganske høyt krav? For min del er sånne forum ofte for å finne informasjon, for å opprettholde 50 innlegg må man jo da i stedet lage en ny tråd for spørsmål som kanskje alllerede ligger fra før av. Det å være gravid er jo ikke noe nytt, så spørsmålene man har er jo oftest stilt 1000 ganger før [emoji28]

Krav om å legge inn 50 innlegg på en mnd er vel et ganske høyt krav? For min del er sånne forum ofte for å finne informasjon, for å opprettholde 50 innlegg må man jo da i stedet lage en ny tråd for spørsmål som kanskje alllerede ligger fra før av. Det å være gravid er jo ikke noe nytt, så spørsmålene man har er jo oftest stilt 1000 ganger før [emoji28]
Man skal kun ha 50 innlegg for å få tilgang første gang. Og da teller også svar på andres tråder. Men det pleier å være et krav om minimum 10 innlegg per måneden på den skjulte gruppen, for å ha tilgang :)

Det kan være kjipt å måtte skravle seg opp fra 0-50 innlegg, men meningen med skjult forum er jo å ikke bare ha med alle som bare leser, eller kollegaer/venner som snoker :) Så det skal brukes litt tid med det, for å få tilgang ;)

Guri for en frysepinne jeg har blitt!!! Flere ?
Haha, jeg fryser konstant! Hadde bare folkene rundt meg vist jeg var gravid ville jeg sikkert fått kommentarer på at gravide kvinner som regel er varme. Fordelen med å være "nygravid" nå, er at siden det er litt kaldt, kan man pakke seg inn i masse tøy som skjuler den begynnende magen ;) Jeg går konstant med en ekstra cardigan over det normale tøyet nå :P

Haha, jeg fryser konstant! Hadde bare folkene rundt meg vist jeg var gravid ville jeg sikkert fått kommentarer på at gravide kvinner som regel er varme. Fordelen med å være "nygravid" nå, er at siden det er litt kaldt, kan man pakke seg inn i masse tøy som skjuler den begynnende magen ;) Jeg går konstant med en ekstra cardigan over det normale tøyet nå :P

Fått mage å skjule allerede?:o :D

Back
Topp