Var dessverre kortvarig glede, i natt har jeg sovet en time elns.. Nå er det konsert!Det der er jo bedre soving enn det min lille, som ikke har kollik-tendenser (enn så lenge - bank i bordet!) sover. Herlig! Håper det fortsetter slik!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var dessverre kortvarig glede, i natt har jeg sovet en time elns.. Nå er det konsert!Det der er jo bedre soving enn det min lille, som ikke har kollik-tendenser (enn så lenge - bank i bordet!) sover. Herlig! Håper det fortsetter slik!
Tro det eller ei, men på natten sover hun alene. Hun er 3mnd og vi har enda ikke hatt en våkenatt. Strevet her har vært på dagtid.Men hvordan sov barnet om natten, da?![]()
Uffda. Skal dere ha flere timer, da? Ja, noen timer hjelper jo litt, men for meg er det noen ganger verre å sove 4 t enn 2 t, for etter 4 t skriker kroppen min etter mer søvn, jeg og pappaen tar annenhver natt da, men sitter og tenker på om jeg må sykemeldes fra perm. dersom det ikke bedrer seg. Går jo rundt som en halvdau kråke og skjønner ingenting, glemmer alt, orker ingenting![]()
OkTro det eller ei, men på natten sover hun alene. Hun er 3mnd og vi har enda ikke hatt en våkenatt. Strevet her har vært på dagtid.
Ok! Det er jo bra at de fant noe som kanskje kan fikses, da. Jo, virker som minifom har en viss effekt. Luften kommer lettere ut. Sitter ikke like mye fast inni der. Jepp, man kan sykemeldes hvis man er utslitt. Eller deprimert.Skal ha 2 timer til.. Hun hadde 3 låsninger i ryggen. En ganske stor som var veldig hoven rundt.. Føler absolutt det har blitt bedre altså. Hun kan være våken uten at det konstant grines og sover bedre..
Du har min fulle forståelse og medfølelse!! Man blir jo halvdau av mindre... Høres ut som dere har det rimelig heftig , fyttekatta... Får man sykemelding fra perm pga kolikkbarn?
Ikke hatt noe effekt av Minifom?
Ok! Det er jo bra at de fant noe som kanskje kan fikses, da. Jo, virker som minifom har en viss effekt. Luften kommer lettere ut. Sitter ikke like mye fast inni der. Jepp, man kan sykemeldes hvis man er utslitt. Eller deprimert.
Har ikke forsøkt detSukkervann da? Dere har sikkert prøvd det meste men..
Sikkert ikke dumt å sykemelde seg da.. Får du igjen permisjonen da?
Har ikke forsøkt detblird et bare hyling skal det absolutt prøves. Godt de ikke har tenner enda
!!
Nei, pappaen overtar permisjonen. Men da får man i det minste delt mer på detholder dog ut så lenge jeg kan og håper pådet beste.
Det med baby og søvn er ganske uforutsigbart gitt! Natt til i går våknet han minst 4 ganger og ville ha mat..natt til i dag våknet han kun 1 gang!! DET var helt fantastisk. Men tror ikke det er noe regel dessverre...Var dessverre kortvarig glede, i natt har jeg sovet en time elns.. Nå er det konsert!![]()
Nei, man vet aldri hva man fårDet med baby og søvn er ganske uforutsigbart gitt! Natt til i går våknet han minst 4 ganger og ville ha mat..natt til i dag våknet han kun 1 gang!! DET var helt fantastisk. Men tror ikke det er noe regel dessverre...
Huff da.. Håper baby sovnet etterhvert og så får du hvile deg ila dagen!Har svøpt, og har på kjøkkenvifta OG støvsugeren på full guffe. Prøvd å massere 30 min, gitt mat, gitt smokk, bysset, gynget. Orker ikke lage sukkervann er bare sååå trøtt. Verste er at man må opp i bhg.
Hei! Ja, sovnet etterhvert.. Men vi har visst fått mus, så da begynte den å gnage på noe og bråkeHuff da.. Håper baby sovnet etterhvert og så får du hvile deg ila dagen!
hun har sett meg banke på døra når vi skal på besøk og tror at hun må det på sin egen dør for at jeg skal slippe henne ut 
Får du avlastning? Kanskje dere kan gjøre som oss, tar annenhver natt. Det er ikke akkurat MER jobb for pappaen å dra på jobben og få babyfri i 8-9 timer enn det er jobb for mammaen å passe på kolikkbaby hele dagen og samtidig måtte holde huset i orden.. Så her tar vi annenhver natt og det kjenner jeg at det er så utrolig viktig for meg å få den hele natta annenhver natt. Så orker man mer, og kjenner jeg er mindre deppa. Etter en dårlig natt, og dårlig dag kjenner jeg at jeg holder på å få fra forstandenHer er det vist blitt kolikk blir ganske frustrert selv, men synes det er så synd i jentungen![]()
Skulle gjerne gjort det, og vi har prøvd men vesla er så selektiv på pupp/flaske om dagen bryr hun seg lite, om morningen vil hun kun ha flaske og natta vil hun kun ha pupp! Og i tillegg så er sambo helt ubrukelig når han er sliten, i dag tidlig ba eg han om å lage sukkervann, så går han in på rommet til jenten og finner en bleie og legger seg igjen, her hin dagen ringte vekkeklokke hans og han tok bilnøklene (som lå på nattbordet) og trykte på de, og skjønte ikke koffor det ikke funka. Så husker han det ikke engang når eg forteller han det, så eg tør ikke la han ta hun om natta vist han er veldig sliten :/Får du avlastning? Kanskje dere kan gjøre som oss, tar annenhver natt. Det er ikke akkurat MER jobb for pappaen å dra på jobben og få babyfri i 8-9 timer enn det er jobb for mammaen å passe på kolikkbaby hele dagen og samtidig måtte holde huset i orden.. Så her tar vi annenhver natt og det kjenner jeg at det er så utrolig viktig for meg å få den hele natta annenhver natt. Så orker man mer, og kjenner jeg er mindre deppa. Etter en dårlig natt, og dårlig dag kjenner jeg at jeg holder på å få fra forstandenNå er det julevask for full guffe og så jeg måtte ta vesla mye i går kveld i tillegg til å være kjeeempetrøtt
pappaen stod og vaska kjøkkenet og bak komfyren etc. Men så tok han henne i natt (hun sov eksepsjonelt bra
) og jeg fikk sove, og er klar for en ny dag. Han og.