Hvordan går det? Gikk natten greit?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Strålende, sov fra 23:30-02 og videre fra 02-04 og fra 04-08 (våknet bare for mat, sikkert utslitt?)Hvordan går det? Gikk natten greit?
Har ikke prøvd fennikelteJa, har også lest det! Er vel mye stilling i sjalet som kan hjelpe , men tror også de har godt av å være nær! Hudkontakt, lukt og lyd.. Og med sjal får man jo gjort andre ting i forhold til å gå å bysse.. Er helt gåen i skuldre og nakke etter all bæringa her iallefall.. Har du prøvd fennikel te? Å gi til lille? Du har sikkert det, men kom på det nå så slenger det bare ut..
Strålende, sov fra 23:30-02 og videre fra 02-04 og fra 04-08 (våknet bare for mat, sikkert utslitt?)så hu mor fikk hvilt seg.. Sover nå. Håper Minifom får god effekt fort.
JaÅh , så bragodt for både liten og stor det! Kan vel ta en 2-3 dager før en merker max effekt av det! Her går vi fram og tilbake på stuegulvet med lillemor i bæresele.. Bare vært vræling siden vi sto opp..
Jahvordan var det for dere i natt? Uffda, hjelper bæreselen? Liker hun vogn?
Det der er jo bedre soving enn det min lille, som ikke har kollik-tendenser (enn så lenge - bank i bordet!) sover. Herlig! Håper det fortsetter slik!Strålende, sov fra 23:30-02 og videre fra 02-04 og fra 04-08 (våknet bare for mat, sikkert utslitt?)så hu mor fikk hvilt seg.. Sover nå. Håper Minifom får god effekt fort.
Sniker litt. Har bare et råd å komme med, og det er å prøve bæresjal! Jeg bar mi jente i sjal fra hun var 1 uke til 2 måneder. Uten sjalet hadde hun vært definert som kolikkbarn. Bare gråting og hyling, men sovnet som en stein med en gang jeg la henne i sjalet. Da kunne hun sove 3-4 timer i strekk. Det var det eneste som roet henne. Nå er hun 3 måneder, og jeg bærer henne nå bare 1-2 ganger i uken. Sover fortsatt lite på dagtid, men sover ute i vognen nå uten problem selv om det ikke er så lenge hver gang![]()
Ergobaby hybridsjal. Ja, det ser veldig avansert ut, men tro meg - du får fort dreisen på detHvilket sjal har du ? Ser så avansert ut synes jeg.. Å få det på rett og legge ungen rett.. Godt du fant en måte som funket for deregav kolilken seg når hun var 2 mnd?
Ja, jeg synes det. Mini trives også i den. Kommer med en brosjyre om ulike stillingerSå absolutt ikke avskrekkende ut den! Er den god å bruke da?
Uffda. Skal dere ha flere timer, da? Ja, noen timer hjelper jo litt, men for meg er det noen ganger verre å sove 4 t enn 2 t, for etter 4 t skriker kroppen min etter mer søvn, jeg og pappaen tar annenhver natt da, men sitter og tenker på om jeg må sykemeldes fra perm. dersom det ikke bedrer seg. Går jo rundt som en halvdau kråke og skjønner ingenting, glemmer alt, orker ingentingHun sov nesten hele kvelden i går, mistenker kiropraktortimen var årsaken. Fikk mat ved midtnatt, sov til 03. Fikk mat, sovna men gikk 20-30 min så våkna hun og hadde veldig magevondt. Prøvde med litt mere pupp, men nei... Byssing og syssing , Først i 5-5.30 tiden slukna hun på brystet mitt, så vi ble sittende å sove i sofan.. Men fikk iallefall noen timer..
sovna godt i selen, fikk vippa henne over i vugga.. Satser på det holder litt så jeg får gjort litt i heimen... Selv om det høres dårlig ut, bare pressing og stønning..
DumtMå vel kanskje kalle det kolikk her og... før var det bare kveldene, men i går begynte hun å få tak allerede kl 14. I dag var den ikke 13 en gang. Men hun skriker heldigvis ikke konstant. Har kan lyden av støvsuger hjelpe henne å roe seg ved brystet hvis hun er urolig. Men når hun har kraftige takk hjelper ingenting :-(
Men hvordan sov barnet om natten, da?Sniker litt. Har bare et råd å komme med, og det er å prøve bæresjal! Jeg bar mi jente i sjal fra hun var 1 uke til 2 måneder. Uten sjalet hadde hun vært definert som kolikkbarn. Bare gråting og hyling, men sovnet som en stein med en gang jeg la henne i sjalet. Da kunne hun sove 3-4 timer i strekk. Det var det eneste som roet henne. Nå er hun 3 måneder, og jeg bærer henne nå bare 1-2 ganger i uken. Sover fortsatt lite på dagtid, men sover ute i vognen nå uten problem selv om det ikke er så lenge hver gang![]()