Kolibrien prøver å leie ut hybelen for 2. gang ❤

11 DPO
Da har jeg innfunnet meg med at det ikke gikk denne gangen, heller. Så smått begynt å spotte brunt, så da er vel tanta på vei. Veldig skuffet, men det går ok. Kan jo ikke styre dette, bare gjøre vårt beste med prøvingen. Håper virkelig det klaffer for oss snart! :confused:

Selv om det kun var en skygge 9 DPO, så satt jeg likevel pris på spenningen merker jeg. :pompus::joyful: Ved neste EL og lutealfase er vi på campingferie. Så det kan jo bli en smule.. interessant. :wacky:
 
Så kjipt at det ikke ble noe denne gangen ❤️ men gøy med litt spenning hihi. Håper den sitter på neste pp, tross interessante.. humm, tekniske hindringer? :hilarious: :gen014 :love017
 
Så kjipt at det ikke ble noe denne gangen ❤️ men gøy med litt spenning hihi. Håper den sitter på neste pp, tross interessante.. humm, tekniske hindringer? :hilarious: :gen014 :love017
❤️ Ja, utrolig nok så satte jeg pris på at det var noe å se, selv om det ikke ble resultater. :hilarious: Tok det overraskende greit, også. Trodde jeg skulle bli skikkelig nedfor, men velger å se framover istedet.

Spørs om det ikke blir noen tekniske hindringer, ja. :knegg: Blir så kleint om campingvogna skulle begynne å vugge, også.:laughing014 :laughing002 Men skal prøve vårt beste med å få det til likevel.:cool14 Satser på at datteren vil sove noen netter hos besteforeldrene i nabovogna.:happy7
 
Last edited:
Så kjipt! Heier på deg på veien videre. Det blir jo et lite fellesskap her inne, og man venter spent på å få se de to røde strekene i dagbøkene til folk. ❤️
 
❤️ Ja, utrolig nok så satte jeg pris på at det var noe å se, selv om det ikke ble resultater. :hilarious: Tok det overraskende greit, også. Trodde jeg skulle bli skikkelig nedfor, men velger å se framover istedet.

Spørs om det ikke blir noen tekniske hindringer, ja. :knegg: Blir så kleint om campingvogna skulle begynne å vugge, også.:laughing014 :laughing002 Men skal prøve vårt beste med å få det til likevel.:cool14 Satser på at datteren vil sove noen netter hos besteforeldrene i nabovogna.:happy7
Hihi den ser jeg ❤️ så bra du tar det sånn, når situasjonen nå enn ble sånn så er det jo ikke så mye mer å gjøre med si :p håper den sitter på neste!! ☺️❤️

Hahaha ja tenk deg det, med hele plassen som vitne til babylaginga :hilarious: neida, det skal sikkert gå. Håper hun sover noen netter borte hehe :D;)
 
CD 4 - PP 7
Siste dag med rødt, og man kan se fram mot neste EL, igjen. Denne gangen skal det gå!:smiley-angelic001 Er hos foreldrene mine denne uka, så dagene går litt av seg selv. Hatt noen varme, solfylte dager hittil, og til og med fått badet i elva.❤️ Prøver hardt å spise sunnere, men mamma gjør det ikke lett med bakst osv. :hilarious:

Ellers har jeg gått til innkjøp av melatonin, etter tips fra noen i IKM-gruppa. Sliter litt med søvnen uansett, så det skader ikke å prøve. Fortsetter også med myo-inositol, og muligens concieve plus. Fikk noen skygger forrige runde, noe jeg aldri har opplevd under min relativt hyppige testing i 6 PPer, så det kan ha vært en streifer. Dumt å ikke kjøre samme strategi. :joyful:
 
CD 10 og camping-modus ☀️
Fortsatt noen dager til vi drar på campingferie, men hodet mitt er i skikkelig modus etter vi fikk hentet campingvogna i går. Har også besøk av min søster, så jeg tenker ikke så mye på prøving atm.:) Litt deilig! Blir vel å finne frem EL-testene om et par dager, men det er nok en god uke igjen før jeg ser snurten av den. Spent, som alltid, på når egget bestemmer seg for å slippe! :pompus:
 
CD 14 og positiv EL-test
Er ganske sikker på at myo-in. har hatt god effekt på kroppen min så langt. :joyful: Enten er det den som har gjort at EL har kommet tidligere de siste to gangene, eller så er det pga. sommer og sol. Uansett bare positivt. :D Er så oppløftende at ting ikke drøyer. Litt press i magen i dag, og regner med at egget slipper i morgen. Veldig greit å slippe styret med EL-testing på camping, skal innrømmes. :wacky: Da blir det «bare» graviditetstesting å styre med på slutten av ferien. :hilarious: Har pakket med en god ladning tester, så jeg skal ikke gå tom. :angelic: Ellers kjører vi på med litt ekstra aksjelegging mens vi er hjemme, i tilfelle planen feiler i morgen. :smiley-ashamed004


IMG_9735.jpeg

(Ser ut som jeg har oransje neglelakk, men den er altså dus rosa. :wacky: :hilarious:)
 
Last edited:
1 DPO og første dag på camping ❤️
Herlig å ha kommet over i DPO, og å ha installert oss på campingplassen i Sverige. :D Det som ikke var så herlig, var humpete veier kombinert med EL-smerter. :hilarious: Ble mye «offh, åhh, æjh» fra min kant. :laughing002

Ble litt i tidligste laget i mårres (05:30 og gira unge), men vi var lure og la oss halv 10 i går kveld. Fikk også lagt inn siste runde aksjer, og er veldig fornøyd med det.:dance011

Ellers regnet det masse da vi kom i går kveld, og regner fortsatt noe, men det ser lyst ut på værmeldingen framover. Har ikke noe i mot regn på campingtur. Elsker faktisk å høre på lyden av regnet i vogna - barndomsminner. :happy:
 
4 DPO
Overraskende nok føler jeg det går like sakte med DPO-dagene nå enn ellers, selv om dagene går fortere på ferie - får det ikke helt til å stemme overens. :hilarious:

Har hatt litt kjempelyst ferskenfarget i truseinnlegget, både ved EL og i går 3 DPO. Usikker på om det har vært en ekstremt liten mengde blod etter EL, eller om det bare er utflod. Ellers er jeg litt øm i magen i dag, og føler at noe foregår. Føles positivt. :joyful:
 
Så spennende!!! DPO-land er noe av det tregeste som finnes, utrolig nok :hilarious: ❤️ har forresten veldig god erfaring med myo-inositol og concieve Plus selv så krysser fingrene for at denne runden sitter spira hos deg også :love017
 
7 DPO - nærmer seg testing!
Litt redd for å teste, kjenner jeg. Fare for å bli skikkelig nedbrutt om det ikke gikk denne gangen, heller. Begynner å tære litt på. Ikke noe vits i å ta sorgene på forskudd, men prøver å forberede meg mest mulig. Kjipt om de siste feriedagene blir ødelagt osv. Vet ikke hvorfor, men føler meg mindre håpefull denne syklusen. Kanskje bare ekstra sliten på ferie. Idk. :bag:

I dag har jeg vært litt uggen og helt gåen fra jeg sto opp. Usikker på om det bare er stress, progesteron eller om det faktisk foregår noe. Håper på ei god natt søvn i natt, i hvert fall. Har planer om å legge meg kl 21.:hilarious:
 
Så spennende!!! DPO-land er noe av det tregeste som finnes, utrolig nok :hilarious: ❤️ har forresten veldig god erfaring med myo-inositol og concieve Plus selv så krysser fingrene for at denne runden sitter spira hos deg også :love017
Det er det. :joyful: ❤️ Selv om jeg føler meg litt lite håpefull denne runden (av en eller annen grunn), så blir det jo spennende å teste. :happy: Så godt å høre! Håper det gir resultater, her også. :angelic: Hvor mye myo-inositol tok du per dag, forresten? :) Takk for fingerkryssing! :love017 ❤️
 
Det er det. :joyful: ❤️ Selv om jeg føler meg litt lite håpefull denne runden (av en eller annen grunn), så blir det jo spennende å teste. :happy: Så godt å høre! Håper det gir resultater, her også. :angelic: Hvor mye myo-inositol tok du per dag, forresten? :) Takk for fingerkryssing! :love017 ❤️
Heldigvis har ikke følelsen man har noen innvirkning på resultatet, jeg hadde ingen tro på at det skulle gå den gangen her når den satt hehe. Blir spennende å se når du begynner testingen! ❤️ Hmm husker ikke så godt men tror det var 1000 mg om dagen (tok 2 tabletter om dagen og de er vel på 500 stk tror jeg).
 
Heldigvis har ikke følelsen man har noen innvirkning på resultatet, jeg hadde ingen tro på at det skulle gå den gangen her når den satt hehe. Blir spennende å se når du begynner testingen! ❤️ Hmm husker ikke så godt men tror det var 1000 mg om dagen (tok 2 tabletter om dagen og de er vel på 500 stk tror jeg).
Det er sant. :happy: Takk for oppløftende ord! ❤️ Tror det er fordi jeg har kost meg litt for mye på ferie, og føler jeg har spolert det hele.:hilarious: :bag: Ja, to dager igjen! :smiley-angelic001 De er på 500 per stykk ja. Jeg har tatt 2000 mg, så det holder sikkert i massevis. :joyful:
 
8 DPO og testetrangen har meldt seg
Våknet med testetrang i dag. :hilarious: Jeg som skulle starte i morgen. Jaja, har tatt to i dag, allerede. :wacky: Vet ikke hva jeg tenker:

IMG_9887.jpeg


Men det er jo litt tidlig for at noe skulle slå ut. Synes faktisk jeg ser et eller annet, men kun litt skygge, sikkert. Blir spennende i morgen! :happy:
 
Back
Topp