Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor i magen var smertene? De siste 3 pp'ene har jeg hatt intense smerter i livmor dagen etter el, altså 1 dpo. Kjennes nesten ut som livmoren er betent på en måte. Lurte på om det var det samme du opplevde?CD 19 - intense magekramper
Litt usikker på hva som foregår, men har hatt ganske intense magesmerter i dag. Ganske sikker på at egget nå har sluppet, i hvert fall. Bare usikker på om det var i går kveld eller nå i dag. Tror jeg velger å telle DPO fra i morgen av, på grunn av disse smertene - tross positiv test for to dager siden. Kjente veldig lite i går, egentlig. Bare litt ømhet nå og da. Fikk også en svak krampe etter aksjelegginga i går, som varte en stund. Håper det holder med aksjelegginga som er lagt inn, for det frister lite med en runde til i dag når det er så ømt inni der.
Spennende å straks være i DPO-land!
Oj. Godt spørsmål. Kjentes mer ut som i livmoren, ja. Og ikke som klassiske EL-smerter. Kan ikke huske å ha opplevd det før på det tidspunktet. Hørtes ganske likt ut som hos deg. Man blir jo fort litt bekymret. Har du sjekket det ut, siden det har skjedd gjentatte ganger?Hvor i magen var smertene? De siste 3 pp'ene har jeg hatt intense smerter i livmor dagen etter el, altså 1 dpo. Kjennes nesten ut som livmoren er betent på en måte. Lurte på om det var det samme du opplevde?
Glemte å svare deg, jeg! Beklager jeg var hos gyn i februar, jeg glemte å nevne det til henne. Men alt så fint ut på ul i alle fall den gangen var det 2 egg som slapp og smertene 1 dpo var mye vondere. Aner ikke om det henger sammen eller hva det kommer avOj. Godt spørsmål. Kjentes mer ut som i livmoren, ja. Og ikke som klassiske EL-smerter. Kan ikke huske å ha opplevd det før på det tidspunktet. Hørtes ganske likt ut som hos deg. Man blir jo fort litt bekymret. Har du sjekket det ut, siden det har skjedd gjentatte ganger?
Det går bra, du. Bra det så fint ut, i hvert fall, men man kan jo undre på hva det kommer av, ja. 2 egg i slengen høres jo i teorien mer heftig ut enn å slippe ett. Kan tenkes at det er en sammenheng der.Glemte å svare deg, jeg! Beklager jeg var hos gyn i februar, jeg glemte å nevne det til henne. Men alt så fint ut på ul i alle fall den gangen var det 2 egg som slapp og smertene 1 dpo var mye vondere. Aner ikke om det henger sammen eller hva det kommer av
Så bra! Det er viktig å komme seg ut av prøvebobla innimellom.CD 1 - PP 6
Da ble det enda en ny PP. Skjønte at det ikke hadde gått rundt 9-10 DPO, da symptomene forsvant og jeg følte det på kroppen. Går veldig bra, altså - til tross. Var på en skikkelig fest i går, på gud vet hvor lenge. Det var så utrolig gøy! Og vi koste oss så mye. Nydelig mat og ble kjent med flere naboer. Kroppen er jo helt skakk-kjørt i dag. Er helt utmattet, men det var så verdt det.
Helt enig.Så bra! Det er viktig å komme seg ut av prøvebobla innimellom.