Kokosnøtta

Rugedag 3

Litt mer vondt i dag. Er det normalt? Det er ikke kjempevondt, men jeg kjenner det godt. Murringer både i nedre del av ryggen og foran i eggstokk-symfyseområdet. Innimellom stikker det godt til.

Føler meg litt mer oppblåst også.
Vekta er dog fin :)

Jaja, det går seg sikkert til :)
Det er normalt :) følger deg spent videre

Rugedag 3

Litt mer vondt i dag. Er det normalt? Det er ikke kjempevondt, men jeg kjenner det godt. Murringer både i nedre del av ryggen og foran i eggstokk-symfyseområdet. Innimellom stikker det godt til.

Føler meg litt mer oppblåst også.
Vekta er dog fin :-)

Jaja, det går seg sikkert til :-)

Jeg får også noen veldig sterke murring i magen, har jo fått positiv test men føler jeg får mensen hele tiden :p løper på do og sjekker i ett sett !

Sent from my iPhone using BV Forum

Det er helt normalt å ha vondt. Kroppen din har vært med på mye:) Og det at det gjør litt vondt når du tisser kjenner jeg igjen og. Eggstokkene er nok fortsatt litt hovne og det blir mindre plass inni der og ting blir litt dyttet på hele veien. Det gir seg nok om et par dager:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg hadde også vondt når jeg tissa. Vondt akkurat idet strålen kommer ut liksom :P Det går snart over igjen :)

Det er normalt :) følger deg spent videre
Det er helt normalt å ha vondt. Kroppen din har vært med på mye:) Og det at det gjør litt vondt når du tisser kjenner jeg igjen og. Eggstokkene er nok fortsatt litt hovne og det blir mindre plass inni der og ting blir litt dyttet på hele veien. Det gir seg nok om et par dager:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Jeg hadde også vondt når jeg tissa. Vondt akkurat idet strålen kommer ut liksom :P Det går snart over igjen :)

Så godt å høre at det er normalt. Jeg har forsåvidt forstått at det meste er normalt, men det er godt å få svar likevel;-)

Rugedag 4

Har hatt mer vondt i dag. Det murrer godt bak i ryggen (gjør faktisk ganske vondt) og i magen (og nedover bena av en eller annen grunn.) Utover dagen begynte magen å buldre og brake, nesten som om det er torden inni der :-p Utrolig mye luft.. :-/

Ellers så fant jeg ut at de "krampene" jeg har hatt i eggstokkområdet sikkert er bivirkning av lutinus. Greit å vite :-)

Sånn bortsett fra det går det vel ganske så bra:-) (men jeg håper at ryggvondten og den luftige magen er bedre i morgen)

Rugedag 4

Har hatt mer vondt i dag. Det murrer godt bak i ryggen (gjør faktisk ganske vondt) og i magen (og nedover bena av en eller annen grunn.) Utover dagen begynte magen å buldre og brake, nesten som om det er torden inni der :p Utrolig mye luft.. :-/

Ellers så fant jeg ut at de "krampene" jeg har hatt i eggstokkområdet sikkert er bivirkning av lutinus. Greit å vite :)

Sånn bortsett fra det går det vel ganske så bra:) (men jeg håper at ryggvondten og den luftige magen er bedre i morgen)
Veldig lovende :) heia heia :)

Rugedag 5

Mindre luft i magen dag, mye mindre romling også. Jeg var heller ikke like vondt i ryggen.. generelt sett har jeg det bedre. Mon tro om det er et dårlig tegn??? Kjenner at det stikker til inni der innimellom, på en annen måte enn tidligere. Satser på at det er positivt i allefall..

Tok forresten ny test. Den ble så og si blenda, men etter fristen kom det en svak skygge. Satser på at neste skygge som dukker opp er begynnelsen på noe fint <3

Last edited:
Husk at eggløsnings sprøyten sitter i, i 10 dager. Og da vil den slå ut positivt. Så er store muligheter at det var den som slo ut nå :) Masse lykke til

Back
Topp