Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
selvfølgelig skal du detSatser på at jeg følger deg med videre da;-)
Det er normaltRugedag 3
Litt mer vondt i dag. Er det normalt? Det er ikke kjempevondt, men jeg kjenner det godt. Murringer både i nedre del av ryggen og foran i eggstokk-symfyseområdet. Innimellom stikker det godt til.
Føler meg litt mer oppblåst også.
Vekta er dog fin
Jaja, det går seg sikkert til![]()
Rugedag 3
Litt mer vondt i dag. Er det normalt? Det er ikke kjempevondt, men jeg kjenner det godt. Murringer både i nedre del av ryggen og foran i eggstokk-symfyseområdet. Innimellom stikker det godt til.
Føler meg litt mer oppblåst også.
Vekta er dog fin
Jaja, det går seg sikkert til![]()
Det er normaltfølger deg spent videre
Det er helt normalt å ha vondt. Kroppen din har vært med på myeOg det at det gjør litt vondt når du tisser kjenner jeg igjen og. Eggstokkene er nok fortsatt litt hovne og det blir mindre plass inni der og ting blir litt dyttet på hele veien. Det gir seg nok om et par dager
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Veldig lovendeRugedag 4
Har hatt mer vondt i dag. Det murrer godt bak i ryggen (gjør faktisk ganske vondt) og i magen (og nedover bena av en eller annen grunn.) Utover dagen begynte magen å buldre og brake, nesten som om det er torden inni derUtrolig mye luft.. :-/
Ellers så fant jeg ut at de "krampene" jeg har hatt i eggstokkområdet sikkert er bivirkning av lutinus. Greit å vite
Sånn bortsett fra det går det vel ganske så bra(men jeg håper at ryggvondten og den luftige magen er bedre i morgen)
Husk at eggløsnings sprøyten sitter i, i 10 dager. Og da vil den slå ut positivt. Så er store muligheter at det var den som slo ut nåMasse lykke til
Ja, vet det er den. Venter på nagativ test slik at jeg vet hva som er ekte positiv;-)
Ahhh men da såvar ikke sikker på om du viste det
![]()
Neeeeida dette går braRugedag 6
Dårlig følelse i dag, uten at jeg egentlig vet hvorfor..
Det hadde jeg også, men jammen var jeg gravidRugedag 6
Dårlig følelse i dag, uten at jeg egentlig vet hvorfor..
Det hadde jeg også, men jammen var jeg gravidKrysser fingrene!