Kokosnøtta

*krysser fingre* :) :)

Hurra, uttak til uka:-D

Først sa legen at jeg skulle komme tilbake i morgen for ny kontroll, men etter å ha sett mer på papirene ombestemte han seg. Setter eggløsningssprøyten på søndag :-D

Men jeg håper han er sikker, for han sa først at jeg hadde mange egg. Så vi måtte være forsiktig så jeg ikke ble overstimulert. (Men regner med han har gjort dette før:-P) Veldig hyggelig lege i dag alrså, mye bedre opplevelse enn mandag. Men det kan like gjerne være fordi jeg var innstilt på stresset lege (noe jeg ikke opplevde legen som i dag..hehe)

Jeg ble så glad, så når jeg kom ut gråt jeg. Stakkar venninna mi som måtte trøste før jeg fikk fortalt at jeg var så glad så glad! :-P

Først sa legen at jeg skulle komme tilbake i morgen for ny kontroll, men etter å ha sett mer på papirene ombestemte han seg. Setter eggløsningssprøyten på søndag :-D

Men jeg håper han er sikker, for han sa først at jeg hadde mange egg. Så vi måtte være forsiktig så jeg ikke ble overstimulert. (Men regner med han har gjort dette før:p) Veldig hyggelig lege i dag alrså, mye bedre opplevelse enn mandag. Men det kan like gjerne være fordi jeg var innstilt på stresset lege (noe jeg ikke opplevde legen som i dag..hehe)

Jeg ble så glad, så når jeg kom ut gråt jeg. Stakkar venninna mi som måtte trøste før jeg fikk fortalt at jeg var så glad så glad! :p

Hehehe.... gledes tårer er de beste tårene som fins! :)
Blir en kjempe spennende uke fremover nå :)

Men jeg håper han er sikker, for han sa først at jeg hadde mange egg. Så vi måtte være forsiktig så jeg ikke ble overstimulert. (Men regner med han har gjort dette før:p) Veldig hyggelig lege i dag alrså, mye bedre opplevelse enn mandag. Men det kan like gjerne være fordi jeg var innstilt på stresset lege (noe jeg ikke opplevde legen som i dag..hehe)

Jeg ble så glad, så når jeg kom ut gråt jeg. Stakkar venninna mi som måtte trøste før jeg fikk fortalt at jeg var så glad så glad! :p
Spennende :)

Hvilken dag blir uttak?

Kjære dagbok.

Jeg vil bare fortelle deg at jeg sitter her på venterommet og venter på å bli ropt opp.. gruer meg noe helt forferdelig. Regner med det kommer til å gå bra, men likevel!!!!

Oppdatering kommet senere!

Masse lykke til! :) Og beroligene er helt topp ;)

Ferdig!!

Huff, det var vondt! Ikke så ille som jeg hadde trodd, men vondt på en sær måte.. dersom det blir flere ferskforsøk skulle jeg få annen smertelindring i forkant. Hadde verdens søteste lege og sykepleier :-)

Nå til resultatet... hele 19 egg fikk de ut. Syns det var mange ja, og da regner jeg med at gullegget er blant de:-) Håper bare de overlever :-/

Ferdig!!

Huff, det var vondt! Ikke så ille som jeg hadde trodd, men vondt på en sær måte.. dersom det blir flere ferskforsøk skulle jeg få annen smertelindring i forkant. Hadde verdens søteste lege og sykepleier :)

Nå til resultatet... hele 19 egg fikk de ut. Syns det var mange ja, og da regner jeg med at gullegget er blant de:) Håper bare de overlever :-/

Gratulerer med et kjempe flott resultat!! Gullegget er garantert blandt de 19. Nå blir det spennende!! :)

19 er jo kjempebra! Spennende å høre hvordan det går de neste dagene.

Gratulerer! Gullegget får du inn på torsdag;);)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Får vel oppdatere her også:-)

20 egg var det de fikk ut i går, av disse var 16 modne og 12 ble befruktet og var av god kvalitet. Nesten ny rekord sa damen på lab:-P

Så da blir det innsett av gullegget i morgen, de resterende blir lagt i frysern:-P Så uansett om det går denne gangen eller ikke, så slipper jeg nytt uttak med det første! Yeey!!

Om 24 timer er jeg ruuuuuuger!!! Hurra <3

Back
Topp