Truddelutt'n
Gift med forumet
*krysser fingre*

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurra, uttak til uka:-D
Først sa legen at jeg skulle komme tilbake i morgen for ny kontroll, men etter å ha sett mer på papirene ombestemte han seg. Setter eggløsningssprøyten på søndag :-D
Men jeg håper han er sikker, for han sa først at jeg hadde mange egg. Så vi måtte være forsiktig så jeg ikke ble overstimulert. (Men regner med han har gjort dette før) Veldig hyggelig lege i dag alrså, mye bedre opplevelse enn mandag. Men det kan like gjerne være fordi jeg var innstilt på stresset lege (noe jeg ikke opplevde legen som i dag..hehe)
Jeg ble så glad, så når jeg kom ut gråt jeg. Stakkar venninna mi som måtte trøste før jeg fikk fortalt at jeg var så glad så glad!![]()
SpennendeHurra, uttak til uka:-D
Først sa legen at jeg skulle komme tilbake i morgen for ny kontroll, men etter å ha sett mer på papirene ombestemte han seg. Setter eggløsningssprøyten på søndag :-D
Men jeg håper han er sikker, for han sa først at jeg hadde mange egg. Så vi måtte være forsiktig så jeg ikke ble overstimulert. (Men regner med han har gjort dette før) Veldig hyggelig lege i dag alrså, mye bedre opplevelse enn mandag. Men det kan like gjerne være fordi jeg var innstilt på stresset lege (noe jeg ikke opplevde legen som i dag..hehe)
Jeg ble så glad, så når jeg kom ut gråt jeg. Stakkar venninna mi som måtte trøste før jeg fikk fortalt at jeg var så glad så glad!![]()
Hvilken dag blir uttak?
Åh så spennende. Du får nyte en medisinfri dagTirsdag :-D :-O :-D
Du er der ja? Hahahahaha!! Husker den følelsen. KjempediggMinioppdatering: beroligende er helt ok :-D
Ferdig!!
Huff, det var vondt! Ikke så ille som jeg hadde trodd, men vondt på en sær måte.. dersom det blir flere ferskforsøk skulle jeg få annen smertelindring i forkant. Hadde verdens søteste lege og sykepleier
Nå til resultatet... hele 19 egg fikk de ut. Syns det var mange ja, og da regner jeg med at gullegget er blant deHåper bare de overlever :-/