Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe.... er alle spenningne i kroppen du har følt
Masse lykke til!!
Hehe morsom drømmer som er helt surrealistiskeFørste dose med synerela tatt.. Det var en interessant følelse. Rar smak i munnen, rar følelse i halsen. Ble litt tett i nesa med engang, men det er borte nå. Jaja, får se hvordan neste dose blir
I natt hadde jeg en sær drøm. Jeg skulle på kontroll på riksen, og så spurte legen om jeg ville sette inn et egg. Ja sa jeg. Da gikk han og fant et de hadde til overs (hehe), jeg la meg på benken og han satt det inn. Det var et knøttlite rom, og han hadde ikke ordentlig forheng så jeg måtte holde opp et laken sånn at ingen så noe hvis de plutselig kom inn. Og det gjorde jo folk hele tiden..
Håper virkelig ikke at det er sånn det foregår! Hehe
Dette blir gøyShit, da legger jeg meg..! I morgen er det nesespray! Shit!! :-D
Skulle egentlig trodd jeg hadde startet med hormoner allerede, har jo vært den største surpompen i flere dager. Jaja
God natt <3
Første dose med synerela tatt.. Det var en interessant følelse. Rar smak i munnen, rar følelse i halsen. Ble litt tett i nesa med engang, men det er borte nå. Jaja, får se hvordan neste dose blir
I natt hadde jeg en sær drøm. Jeg skulle på kontroll på riksen, og så spurte legen om jeg ville sette inn et egg. Ja sa jeg. Da gikk han og fant et de hadde til overs (hehe), jeg la meg på benken og han satt det inn. Det var et knøttlite rom, og han hadde ikke ordentlig forheng så jeg måtte holde opp et laken sånn at ingen så noe hvis de plutselig kom inn. Og det gjorde jo folk hele tiden..
Håper virkelig ikke at det er sånn det foregår! Hehe
Er det rart vi gråter? Vi har nok hormoner til å gjøre en tenåring spedalsk. Gråt så mye du vilTakk takk dere. Spent på morgendagen
Idag har jeg vært sykt sliten. Helt på gråten av bagateller. Satser på at det er forbigående, og at jeg er meg selv igjen i morgen![]()
Er det rart vi gråter? Vi har nok hormoner til å gjøre en tenåring spedalsk. Gråt så mye du vilDet er verre om du må holde det inne
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Du har så morsomme kommentarerEr det rart vi gråter? Vi har nok hormoner til å gjøre en tenåring spedalsk. Gråt så mye du vilDet er verre om du må holde det inne
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Hos meg hadde det ikke skjedd så veldig mye, men er jo selvfølgelig individuelt. Skal du ta blodprøve også imorgen?Liten oppdatering:
Har satt sprøyte nr 4. Kontroll i morgen. Er veldig spent på hvordan kroppen har reagert. Har masse murringer, så håper det har skjedd noe iallefall.
Hva kan jeg egentlig forvente etter 4 dager med sprøyter? (Har normal amh)