Kokosnøtta

Hehe.... er alle spenningne i kroppen du har følt ;)
Masse lykke til!!

Første dose med synerela tatt.. Det var en interessant følelse. Rar smak i munnen, rar følelse i halsen. Ble litt tett i nesa med engang, men det er borte nå. Jaja, får se hvordan neste dose blir:-)

I natt hadde jeg en sær drøm. Jeg skulle på kontroll på riksen, og så spurte legen om jeg ville sette inn et egg. Ja sa jeg. Da gikk han og fant et de hadde til overs (hehe), jeg la meg på benken og han satt det inn. Det var et knøttlite rom, og han hadde ikke ordentlig forheng så jeg måtte holde opp et laken sånn at ingen så noe hvis de plutselig kom inn. Og det gjorde jo folk hele tiden..

Håper virkelig ikke at det er sånn det foregår! Hehe

Første dose med synerela tatt.. Det var en interessant følelse. Rar smak i munnen, rar følelse i halsen. Ble litt tett i nesa med engang, men det er borte nå. Jaja, får se hvordan neste dose blir:)

I natt hadde jeg en sær drøm. Jeg skulle på kontroll på riksen, og så spurte legen om jeg ville sette inn et egg. Ja sa jeg. Da gikk han og fant et de hadde til overs (hehe), jeg la meg på benken og han satt det inn. Det var et knøttlite rom, og han hadde ikke ordentlig forheng så jeg måtte holde opp et laken sånn at ingen så noe hvis de plutselig kom inn. Og det gjorde jo folk hele tiden..

Hehe morsom drømmer som er helt surrealistiske

Første dose med synerela tatt.. Det var en interessant følelse. Rar smak i munnen, rar følelse i halsen. Ble litt tett i nesa med engang, men det er borte nå. Jaja, får se hvordan neste dose blir:-)

Hehehehe..... disse drømmene er rare ;)

Vært på kontroll etter oppstart nesespray i dag. UL gikk veldig fint. Oppstart sprøyter på torsdag. Skal på ny kontroll på mandag. Siden jeg har "høy" amh (ligger på noen og 50 tror jeg) ville de ha hyppig kontroll slik at det ikke skulle bli "en eksplosjon av egg" som hun sa.

Så mandag blir en lang dag! Må jo reise grytidlig, for så å være på Riksen hele dagen. Eller, jeg kan jo ta en tur til sentrum da. Shoppe litt :-D Alltid morro;-)

Lykke til med stimuleringa! :)

-iPhone appen-

Lykke til :)

Lykke til! :)

Takk takk dere. Spent på morgendagen:-)

Idag har jeg vært sykt sliten. Helt på gråten av bagateller. Satser på at det er forbigående, og at jeg er meg selv igjen i morgen:-)

Jeg var også sånn en stund etter jeg begynte på sprayen! Grusomt :(

Sent from my iPhone using BV Forum

Lykke til i morgen :) lov å være sliten iblandt, lytt til kroppen og ta dagene med ro, ingen dør av oppvask på benken eller støv i hjørnene ta vare på deg selv :)

Takk takk dere. Spent på morgendagen:-)

Idag har jeg vært sykt sliten. Helt på gråten av bagateller. Satser på at det er forbigående, og at jeg er meg selv igjen i morgen:-)
Er det rart vi gråter? Vi har nok hormoner til å gjøre en tenåring spedalsk. Gråt så mye du vil;) Det er verre om du må holde det inne:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Er det rart vi gråter? Vi har nok hormoner til å gjøre en tenåring spedalsk. Gråt så mye du vil;) Det er verre om du må holde det inne:)

Måtte le litt når jeg leste dette her, og jeg også underskriver det starbuck skriver. For herremin for noen opp og nedturer jeg har hatt på disse hormonene. Sammenlikner det med som det tenåringer går ijgennom, forskjellen er at vi gjør de et på en mnd de gjør det over et par år! Så ikke rart vi er i ubalanse :)

Du har så morsomme kommentarer

Liten oppdatering:
Har satt sprøyte nr 4. Kontroll i morgen. Er veldig spent på hvordan kroppen har reagert. Har masse murringer, så håper det har skjedd noe iallefall.

Hva kan jeg egentlig forvente etter 4 dager med sprøyter? (Har normal amh)

Liten oppdatering:
Har satt sprøyte nr 4. Kontroll i morgen. Er veldig spent på hvordan kroppen har reagert. Har masse murringer, så håper det har skjedd noe iallefall.

Hva kan jeg egentlig forvente etter 4 dager med sprøyter? (Har normal amh)
Hos meg hadde det ikke skjedd så veldig mye, men er jo selvfølgelig individuelt. Skal du ta blodprøve også imorgen?

Back
Topp