Kokosnøtta

Mmm, interessant! Jeg hadde laget tilpasset signatur, jeg tror det er den som gjør at jeg ikke ser det jeg skriver. Nå tok jeg bort "haka" på signaturen, og da så jeg det igjen!! :-) Får bare ha mobilsignaturen jeg da tror jeg! :-)

Fy f!!! Jeg er et skikkelig hormontroll i dag. Skikkelig grinete og sur, og ikke minst kranglete. . PMS delux! Noen som har noen tips for å slippe unna denne dritten?

Jeg tenker med gru på hvordan det skal gå når jeg begynner på alle hormonene .. shit! Tror ikke engang jeg vil være sammen med meg da altså!!:-/

Noen mer erfaring?

Fy f!!! Jeg er et skikkelig hormontroll i dag. Skikkelig grinete og sur, og ikke minst kranglete. . PMS delux! Noen som har noen tips for å slippe unna denne dritten?

Jeg tenker med gru på hvordan det skal gå når jeg begynner på alle hormonene .. shit! Tror ikke engang jeg vil være sammen med meg da altså!!:-/

Noen mer erfaring?
Masse sjokolade og dårlige jentefilmer!:):)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Det var et godt tips!!! (Prøver å holde meg unna sjokolade, men litt er vel lov;-) )
Prøv litt mørk sjokolade og et lite glass rødvin;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hei :) Blir spennende å følge deg og ditt forsøk! Her er det uttak i uke 23. Jeg har også et barn fra tidligere forhold og har prøvd nå på nr 2 med ny mann. Det viser seg også nedsatt kvalitet her.

Sent from my iPhone using BV Forum

OG en annen ting! Angående spotting! Sånn har jeg vært også. Har mistet to ganger så med sønnen min fikk heg crinone og blødde ikke en dråpe. Crinone får du jo ved forsøk. Om ikke akkurat crinone så en progesteronstøtte :) Jeg skal hvertfall gå på crinone de første tre månedene, ikke bare til positiv test!

Ganske lik historie vi da. Blir spennende å følge deg også. Jeg har vel uttak tre uker etter deg eller noe tror jeg? Rundt 23-25 juni iallefall! :-)

Hmm, kanskje jeg kan be om å stå på crinone eller hva jeg blir satt på lenger jeg også. Skal iallefall snakke med riksen om det.

Begge svangerskapene gikk veldig bra, men med minste var det mye blødninger altså. Husker jeg gikk rundt med kontstant klump i brystet og tenkte "nå har det gått galt". Men heldigvis gikk det bra:-)

Ganske lik historie vi da. Blir spennende å følge deg også. Jeg har vel uttak tre uker etter deg eller noe tror jeg? Rundt 23-25 juni iallefall! :-)

Hmm, kanskje jeg kan be om å stå på crinone eller hva jeg blir satt på lenger jeg også. Skal iallefall snakke med riksen om det.

Begge svangerskapene gikk veldig bra, men med minste var det mye blødninger altså. Husker jeg gikk rundt med kontstant klump i brystet og tenkte "nå har det gått galt". Men heldigvis gikk det bra:-)
Jeg leste uttak i uke 22, men det var kanskje ikke riktig? For det blir første forsøket deres dette? Uff, ja! Det er helt grusomt :( Så her blir det crinone fram til uke 12! MEN det skal nevnes at etter jeg tok ut spiralen denne gangen har jeg hatt lutealfase på 11-13 dager så mulig det har rettet seg litt. Ikke godt å si.

Jeg leste uttak i uke 22, men det var kanskje ikke riktig? For det blir første forsøket deres dette? Uff, ja! Det er helt grusomt :( Så her blir det crinone fram til uke 12! MEN det skal nevnes at etter jeg tok ut spiralen denne gangen har jeg hatt lutealfase på 11-13 dager så mulig det har rettet seg litt. Ikke godt å si.

Vi skulle ha ca uke 22 først, men vi skal på kjærestetur i slutten av mai, og da hadde det krasjet med forsøket. Så vi utsatte alt en syklus. Derfor blir det først rundt uke 26:-)

Jeg har fin og lang lutealfase, eneste problemet er jo denne fordømte spottingen! Det er ordentlig frustrerende.

Spennende tid fremover :D Jeg begynner på spray på onsdag og er veldig spent på dette kjenner jeg. Tiden mot uke 23 føles lang, men den er jo overhodet ikke det :) Håper vi begge får full klaff :) Kjenner jeg noen ganger blir redd for om det ikke vil gå, men sannsynligheten er vel liten.

Dette blir spennende

Spennende tid fremover :D Jeg begynner på spray på onsdag og er veldig spent på dette kjenner jeg. Tiden mot uke 23 føles lang, men den er jo overhodet ikke det :) Håper vi begge får full klaff :) Kjenner jeg noen ganger blir redd for om det ikke vil gå, men sannsynligheten er vel liten.

Ja, kjenner den følelsen jeg også, men prøver å tenke positivt. Det skal jo gå! :-)

Lykke til med sprayingen da;-)

Veldig veldig spennende! Når skal du på kontroll?
Jeg har begynt å stikke. Skal på kontroll 7 mai, de regner med det blir uttak uke 20 om alt går etter planen. Blir el innsett samme uke?

Et skritt nærmere...fikk mensen i går, ringte riksen idag og jeg skal starte med nesespray 28 mai.. oi oi oi, ikke lenge til i det hele tatt!

Dersom alt går etter planen blir det uttak uke 26, som "planlagt". Må si denne syklusen min oppfører seg eksemplarisk! Håper virkelig den gjør det etter nesespray og sprøyer også dersom forsøket ikke lykkes.

28 mai! Jeg gleder meg! :-D

Back
Topp