Knipetråden

Er du veldig kvalm og vet det, ja - så KNIP!

Er du veldig kald og vet det, ja - så KNIP!

Er du veldig tørst og vet det, er du veldig trøtt og vet det, er du veldig slapp i kroppen, ja - så KNIP!!

:singing::happy::singing::singing::):shy::shy::singing::singing::singing:
 
Kniip:happy: Sikkert flere som vet det, men appen Preggers har gratis knipetreningsprogram med ulike nivå:)
 
Kniip:happy: Sikkert flere som vet det, men appen Preggers har gratis knipetreningsprogram med ulike nivå:)
Takk! Har sett det, men ikke «tatt det inn». Det så supert ut:woot:
 
Denne behøver en dytt
Definitivt! Kniper til med en gang, og kjenner nå at babymagen er et faktum og kjenner «knipen» hele veien opp - i babymagen. Rare greier nå.. Håper å kjenne bevegelser om få uker!!
 
Definitivt! Kniper til med en gang, og kjenner nå at babymagen er et faktum og kjenner «knipen» hele veien opp - i babymagen. Rare greier nå.. Håper å kjenne bevegelser om få uker!!
Nesten så det drar litt i livmora ved hvert dypt knip liksom
 
Kniip:happy: Tok to runder med nivå 6 nå på morningen før jeg sto opp:happy:
 
Elsker denne tråden. Kniper hver gang jeg er inne på Desember2021 - kommer til å bli supersterk (meget lokalt, da jeg ikke trener en dritt annet om dagen :laughing001 )
 
Elsker denne tråden. Kniper hver gang jeg er inne på Desember2021 - kommer til å bli supersterk (meget lokalt, da jeg ikke trener en dritt annet om dagen :laughing001 )
Hahahaaa!! Herlig!! :hilarious: Jeg kniper kun når jeg ser denne tråden, jeg glemmer det helt ellers. Må finne meg en app med reminder på, hvis det finnes.
 
Hahahaaa!! Herlig!! :hilarious: Jeg kniper kun når jeg ser denne tråden, jeg glemmer det helt ellers. Må finne meg en app med reminder på, hvis det finnes.

For en genial ide! Måtte sjekke nå - det finnes en knipeapp til 44 kr! Trur jaggu jeg må laste ned den :)
 
Back
Topp