Knipetråden

Jeg sliter litt med samme etter at det ble brukt vakuum. Vet ikke om dere har det der du bor, men i Trondheim finnes det flere fysioterapauter som er spesialisert på kvinnehelsen og har utstyr til å måle knipingen din. Hvis ikke kan du henvises til sykehus etter fødsel for hjelp:)
Skal høre med legen min men har liksom aldri tid til å gå dit men nå må jeg framover så skal høre for det er litt slitsomt at det er det som hemmer meg i å være aktiv..

Å faen, det var det og ja. Hater kniping, synes det er verdens mest irriterende følelse. Men ett lite tips til andre som hater det! Jeg bruker (sporadisk) appen Kegel Kat. Den koster 30,- eller noe, men det synes jeg den er verdt. Verdens søteste katt som kniper sammen med deg.

Å faen, det var det og ja. Hater kniping, synes det er verdens mest irriterende følelse. Men ett lite tips til andre som hater det! Jeg bruker (sporadisk) appen Kegel Kat. Den koster 30,- eller noe, men det synes jeg den er verdt. Verdens søteste katt som kniper sammen med deg.
Nydelig tips! Jeg også kan ikke fordra å knipe. Finnes også leketøy man kan knipe med/rundt. Og i dag er det jo freddag ;)

Så - finn noe å knipe på! Det er freddaaa!! :hilarious::laughing002

Denne behøver et løft:woot:

Bare jeg som syns det er vanskelig å knipe?
Har aldri følt at jeg får godt nok tak:anyone
Tenker å få en time hos fysioterapaut på House of Femme etter fødsel, da de har et apparat som tester om man kniper riktig og kan hjelpe til å gjøre det rett:)

Bare jeg som syns det er vanskelig å knipe?
Har aldri følt at jeg får godt nok tak:anyone
Tenker å få en time hos fysioterapaut på House of Femme etter fødsel, da de har et apparat som tester om man kniper riktig og kan hjelpe til å gjøre det rett:)
gjør det før fødsel :p Knip gjennom svangerskapet

gjør det før fødsel :p Knip gjennom svangerskapet
Tror ikke de vil begynne med det apparatet imens jeg går gravid, men prøver å knipe likevel altså. Bare vet ikke om jeg gjør det rett:rolleyes: aldri hatt problemer med lekkasje, så tror noen muskler fungerer nedi der:p

Tror ikke de vil begynne med det apparatet imens jeg går gravid, men prøver å knipe likevel altså. Bare vet ikke om jeg gjør det rett:rolleyes: aldri hatt problemer med lekkasje, så tror noen muskler fungerer nedi der:p
De sier jo at for å sjekke om du får tak i riktige muskler kan du stoppe strålen når du tisser :p (Men ikke jevnlig, bare for å sjekke at du får tak i de rette musklene), og så når du da vet hvilke muskler du skal ta tak i, så kan du knipe over alt

Se for deg at når du kniper, så begynner du foran på tissen. I det du holder, så er det akkurat som om knipefølelsen går oppover, noen kaller det for at heisen skal gå opp. Du kan umulig gjøre så veldig mye feil. Men konsentrer deg mest om å klemme til foran og ikke bak i den grad.
Jeg var helt latterlig slapp etter førstemann. Men det tok ikke mange dagene før jeg klarte å «klippe» strålen på do. Jeg har trua på deg, du må bare kjøre på!

Tips; Og for all del, knip også så fort du kan etter fødsel også. Kom meg SÅ mye fortere i gang nedentil da jeg begynte dagen etter fødsel :)

Nevn alle fordelene med å knipe!
•Forhindrer urin/luft-lekkasje
•Gir (sies det) et bedre sexliv
•Bare å gjøre noen få knipeøvelser i løpet av dagen vil være nok til å utvikle et kjernesunt underliv. Knipeøvelser bidrar til god blodgjennomstrømning og masse oksygen der nede. I tillegg får musklene nok næring (Klikk.no)

Knip!

Knip, knip damer! :D Noen som har tips til en god knipe-app? :shy: Android om det har noe å sia :wacky:

Back
Topp