Knipetråden!

Man bør jo knipe utenfor svangerskapet også for og unngå senere plager. I tillegg kan det bedre sexlivet.

Lurer litt på hvordan dem mener det bedrer sexlivet? Er det at man blir trangere? At man kommer hardere eller hva?
Jeg liker ikke knipe øvelsene, syns det er ubehagelig, men jeg har faktisk til og med kjøpt 3 forskjellige typer vagina kuler for å se om det gjorde øvelsene bedre. Starta først med de som skulle være lettest. De største og lette kulene. Men de var ikke noe trening i. Så bytta til noen små medium vekt. De satt også fast inni der, så var ikke noe trening å ha dem i. Så prøvde jeg til slutt de som skulle trene mest. De var små kuler som var veldig tunge, men de satt også bom fast. Så de var heller ikke til noen nytte.

Men om jeg noen gang merker jeg trenger å begynne å trene musklaturen uten om svangerskap så får jeg bare gjøre det da, men siden jeg aldri har hatt noen problemer og alltid har hatt bra sex liv så ser jeg ikke vitsen med å gjøre øvelsene utenom svangerskapet.

Tror nok at gjevnlig sex, hvor man kommer flere gang i løpet av hver økt trener musklene der nede minst like bra. Fordi da strammer dem seg jo av seg selv igjen og igjen:)
 
Knip!
 
Er det noen som har bekkenløsning med smerter som får litt vondt når de kniper? Begynner jo å lure på om jeg kniper feil, eller om de musklene rundt bekkenet henger sammen med de man kniper :p (Jeg har smerter i bekkenet bak ved korsryggen og utover + nedover mot rumpeballene)
 
Er det noen som har bekkenløsning med smerter som får litt vondt når de kniper? Begynner jo å lure på om jeg kniper feil, eller om de musklene rundt bekkenet henger sammen med de man kniper :p (Jeg har smerter i bekkenet bak ved korsryggen og utover + nedover mot rumpeballene)
Har ikke merka noe til det. Men nå har bekkenet plutselig stabilisert seg litt igjen, så kan jo hende det er noe som merkes bedre om man har endel smerter. Kan jo også være at du strammer rumpa litt når du kniper. Jeg må konsentrere meg litt for ikke å dra med rumpa på treninga. synes ofte at baby kan bli litt mer aktiv når jeg kniper da, så mulig jeg driver mye med magetrening samtidig :hilarious:
 
Knip knip
 
Kniiip!
 
Kniip!
 
Knip!
 
Knip knip!
 
Knip ja!
 
Back
Topp