Knipetråden!

Kniip
 
Kniiiip! Jeg har vært så kvalm at jeg ikke har orket å knipe. Får prøve å gjøre en liten innsats fremover. :dance008
 
Knip!
 
Nøys noe veldig i stad (!) og kom på at vi hadde en knipetråd hvor vi minnet hverandre om å trene bekkenmusklene i den forrige barselgruppa mi.... Er tidlig ute denne gangen riktignok..[emoji6]
Du hører ikke tilfeldigvis til en tidlig 2017-gruppe? Synes nicket og bildet ditt ser så kjent ut[emoji85]
 
Knip!
 
Knip damer!
 
Shit... denne knipetreninga går dårlig gitt!!
 
Ikke for sent ennå!
 
Fin påminnelse. Så nå ligger jeg og kniper. Altfor dårlig på det...annet enn når jeg er skikkelig tissetrengt.
 
Alt for dårlig til å komme på dette her altså!
 
Knip knip! ;)
 
Oioi! Kniiip
 
Sist graviditet klarte jeg ikke å gjøre knipe øvelser, dattera mi ble helt rabiat inne i magen, tror hun virkelig ikke likte at jeg gjorde det x) hittil har jeg bare gjordt knipeøvelser et par gang dette svangerskapet, siden jeg har vært så dårlig, at det er det siste jeg har tenkt på. Men skal prøve å være flinkere framover. Har heldigvis aldri hadd noe lekasje problemer eller noe sånt, eller noe framfall eller noen sånne ting.

Som jeg forstår er vanlig om man ikke kniper?
 
Man bør jo knipe utenfor svangerskapet også for og unngå senere plager. I tillegg kan det bedre sexlivet.
 
Back
Topp