Knipetråden!

PengNien

Betatt av forumet
Nøys noe veldig i stad (!) og kom på at vi hadde en knipetråd hvor vi minnet hverandre om å trene bekkenmusklene i den forrige barselgruppa mi.... Er tidlig ute denne gangen riktignok..[emoji6]
 
Haha! Jeg begynte å knipe med en gang jeg leste ordet, jeg også :) Vet dere foresten om dette er noe vi burde gjøre hver dag og i så fall hvor lenge hver dag? Må nesten sette på en påminnelse på mobilen for å ikke glemme det :signs004
 
Knip! Eg gløymer det heile tida [emoji23]
 
Haha! Jeg begynte å knipe med en gang jeg leste ordet, jeg også :) Vet dere foresten om dette er noe vi burde gjøre hver dag og i så fall hvor lenge hver dag? Må nesten sette på en påminnelse på mobilen for å ikke glemme det :signs004

Det finnes sikkert flere anbefalinger men jeg leste 10 knip morgen, ettermiddag og kveld, knip i 6 sekunder og slapp av i 3, og fortsett sånn [emoji4]
 
Denne må fram igjen! KNIP!
 
Nå henger jeg ikke helt med her, men hva mener dere med å knipe? :p
Det vil si å trene bekkenbunns-muskulaturen :) Veldig lurt å gjøre for å unngå lekksjer av tiss og gass senere i svangerskapet ;) Du kan søke på trening av bekkenbunn eller pelvic floor, så finner du helt sikkert en intro til hvordan man gjør det :)
 
Back
Topp