Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Siste jeg gjorde før jeg sovnet i går kveldFlere som kniper denne natta?![]()
Jeg har! Har en app som heter mykegel hvor jeg har laga 'knipeøkter' på 12 sekunder knip og seks sekunder hvile (da kan jeg følge rådet om å stramme mens man teller til fem, holde mens man teller til fem og hvile mens man teller til fem), og med rett antall repetisjoner. Appen sier 'hold' og 'release' og teller sekunder for deg. Også kan man sette på alarm, så da får man en påminner hver dagJeg glemmer det aaaaalt for ofte.. Kan sikkert telle på to hender hvor ofte jeg har gjort det. Noen som har fått en rutine på det?
Jeg har! Har en app som heter mykegel hvor jeg har laga 'knipeøkter' på 12 sekunder knip og seks sekunder hvile (da kan jeg følge rådet om å stramme mens man teller til fem, holde mens man teller til fem og hvile mens man teller til fem), og med rett antall repetisjoner. Appen sier 'hold' og 'release' og teller sekunder for deg. Også kan man sette på alarm, så da får man en påminner hver dag![]()
Smart!Jeg har! Har en app som heter mykegel hvor jeg har laga 'knipeøkter' på 12 sekunder knip og seks sekunder hvile (da kan jeg følge rådet om å stramme mens man teller til fem, holde mens man teller til fem og hvile mens man teller til fem), og med rett antall repetisjoner. Appen sier 'hold' og 'release' og teller sekunder for deg. Også kan man sette på alarm, så da får man en påminner hver dag![]()
Jeg har! Har en app som heter mykegel hvor jeg har laga 'knipeøkter' på 12 sekunder knip og seks sekunder hvile (da kan jeg følge rådet om å stramme mens man teller til fem, holde mens man teller til fem og hvile mens man teller til fem), og med rett antall repetisjoner. Appen sier 'hold' og 'release' og teller sekunder for deg. Også kan man sette på alarm, så da får man en påminner hver dag![]()