Knipetråden! ;)

Jeg kniper når jeg kjører bil! Kniper ved en lyktestolpe, og holder til neste! :P

Knip knip ja!! Her var det noe nytt å lære også, hadde ikke fått med meg at hvert kniiiiip skulle vare så lenge! Kniiiiiip kniiiiiip, jenter! :)
( og :D for sigrid-smellen og verdens strammeste rumpehull.. :p )

• Liker
Reactions: BMC
Gir denne en bump!!
Jeg trenger definitivt en påminnelse i blant... ;)

Er skikkelig slapp på knipinga denne gangen merker jeg :p satser på jeg husker det bedre etter hvert som magen kommer :)

Hender jeg husker å knipe litt når jeg tisser! Men jeg er ELENDIG på og huske det!

Digger at denne tråden dukker opp med jevne mellomrom, da kommer jeg på å kniiiiiiipe! Må bli flinkere å dytte den opp slik at vi alle blir minnet på å knipe :happy:

Denne skulle vært festet helt oppe. Altfor dårlig til å huske på å knipe. Kun når jeg ser denne dukke opp! :-)

Godt denne dukka opp igjen, for nå kan jeg ikke huske sist jeg kneip!

Godt tips er å knipe et par ganger når man skal tisse. Prove å stoppe strålen.

Godt tips er å knipe et par ganger når man skal tisse. Prove å stoppe strålen.
Jeg mener å ha lest at man ikke skal gjøre dette til en vane. En gang i blant for å sjekke at det er rette muskler, men ikke "hele tiden". Hvorfor husker jeg ikke, må se om jeg finner ut av det.

Jeg mener å ha lest at man ikke skal gjøre dette til en vane. En gang i blant for å sjekke at det er rette muskler, men ikke "hele tiden". Hvorfor husker jeg ikke, må se om jeg finner ut av det.
Når jeg gjør det så strever blæra med å komme i gang igjen. Resultater blir fort at blæra ikke tømmes skikkelig og resturin kan fort gi urinveisinfeksjon. Syns blæra mi er ganske mye slappere enn vanlig dessuten, nesten ikke noe trykk på strålen i det heletatt. Så neimen om jeg tør å avbryte den når den først er i gang :p

Når jeg gjør det så strever blæra med å komme i gang igjen. Resultater blir fort at blæra ikke tømmes skikkelig og resturin kan fort gi urinveisinfeksjon. Syns blæra mi er ganske mye slappere enn vanlig dessuten, nesten ikke noe trykk på strålen i det heletatt. Så neimen om jeg tør å avbryte den når den først er i gang :p
Ja, kanskje der det ligger? Leste i alle fall sist jeg var gravid at man ikke skulle drive å knipe av strålen, men man kunne gjøre det for en sjekk en sjelden gang.

Ja, det er jo logisk faktisk. Bare som en test da. :)

Et lite tips! Søk på kegel trainer eller pelvic floor exercise i appstore (og sikkert i google play også), og en masse knipeapps dukker opp! I de fleste kan man sette opp daglige knipepåminnere, også får man en grafisk instruksjon med sekundnedtelling på kniiip - hold - slapp av (og gjenta).
Jeg har tenkt noen uker nå på at det burde finnes nøyaktig en slik app. Og det finnes såklart, må bare gidde å undersøke ;)
God knipings!

Back
Topp