Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da får vi knipe litt i dag!Huff, jeg ogsåBlir sikkert en sånn som tisser på meg da...
![]()

Har sendt pm til modde nå om å få den festaDenne skulle vært festet helt oppe. Altfor dårlig til å huske på å knipe. Kun når jeg ser denne dukke opp!![]()
Jeg mener å ha lest at man ikke skal gjøre dette til en vane. En gang i blant for å sjekke at det er rette muskler, men ikke "hele tiden". Hvorfor husker jeg ikke, må se om jeg finner ut av det.Godt tips er å knipe et par ganger når man skal tisse. Prove å stoppe strålen.
Når jeg gjør det så strever blæra med å komme i gang igjen. Resultater blir fort at blæra ikke tømmes skikkelig og resturin kan fort gi urinveisinfeksjon. Syns blæra mi er ganske mye slappere enn vanlig dessuten, nesten ikke noe trykk på strålen i det heletatt. Så neimen om jeg tør å avbryte den når den først er i gangJeg mener å ha lest at man ikke skal gjøre dette til en vane. En gang i blant for å sjekke at det er rette muskler, men ikke "hele tiden". Hvorfor husker jeg ikke, må se om jeg finner ut av det.
Ja, kanskje der det ligger? Leste i alle fall sist jeg var gravid at man ikke skulle drive å knipe av strålen, men man kunne gjøre det for en sjekk en sjelden gang.Når jeg gjør det så strever blæra med å komme i gang igjen. Resultater blir fort at blæra ikke tømmes skikkelig og resturin kan fort gi urinveisinfeksjon. Syns blæra mi er ganske mye slappere enn vanlig dessuten, nesten ikke noe trykk på strålen i det heletatt. Så neimen om jeg tør å avbryte den når den først er i gang![]()