Så braJeg har satt veldig stor pris på påminnelsene dine, BebiMage!(I fare for å virke kranglete, synes jeg absolutt ikke det er det samme som spamming...) Har hatt ei lita knipeøkt nå, takket være deg!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så braJeg har satt veldig stor pris på påminnelsene dine, BebiMage!(I fare for å virke kranglete, synes jeg absolutt ikke det er det samme som spamming...) Har hatt ei lita knipeøkt nå, takket være deg!
![]()
Ja, det er sant! Jeg har ikke helt fått igjen kontrollen over ting der nede, føler meg ganske hjelpeløs når jeg kjenner at fisen kommer og jeg ikke klarer å holde igjen...Kniper etter fødsel ogimpårtaant
![]()
Her går det heldigvis veldig fint siden jeg had knipi godt under svangerkapet, så alt går bra så lenge ikke jeg får skikkelig latterkrampe haha da sliter jegJa, det er sant! Jeg har ikke helt fått igjen kontrollen over ting der nede, føler meg ganske hjelpeløs når jeg kjenner at fisen kommer og jeg ikke klarer å holde igjen...så ja, det er vel bare å knipe på!
Ja, du er jo selveste knipedronninga!Her går det heldigvis veldig fint siden jeg had knipi godt under svangerkapet, så alt går bra så lenge ikke jeg får skikkelig latterkrampe haha da sliter jeg
Har trua på at knipinga hjelperJa, du er jo selveste knipedronninga!Jeg har også knepet bra gjennom svangerskapet, men fikk litt tøff medfart under fødselen... men hadde sikkert vært verre om jeg ikke hadde knepet før fødsel, og synes det går litt bedre dag for dag nå!