Knipeøvelser!!

Jeg har satt veldig stor pris på påminnelsene dine, BebiMage! :) (I fare for å virke kranglete, synes jeg absolutt ikke det er det samme som spamming...) Har hatt ei lita knipeøkt nå, takket være deg! :)
Så bra :D skal fortsette å minne på da :) nei enig, syns ikke det er spamming jeg heller :p men skal skrive lengre setninger fra nå av haha

Takk for påminnelse! Kniper og ammer her nå :-)

Ja, det er sant! Jeg har ikke helt fått igjen kontrollen over ting der nede, føler meg ganske hjelpeløs når jeg kjenner at fisen kommer og jeg ikke klarer å holde igjen... :rolleyes: så ja, det er vel bare å knipe på!
Her går det heldigvis veldig fint siden jeg had knipi godt under svangerkapet, så alt går bra så lenge ikke jeg får skikkelig latterkrampe haha da sliter jeg

Her går det heldigvis veldig fint siden jeg had knipi godt under svangerkapet, så alt går bra så lenge ikke jeg får skikkelig latterkrampe haha da sliter jeg
Ja, du er jo selveste knipedronninga! :-) Jeg har også knepet bra gjennom svangerskapet, men fikk litt tøff medfart under fødselen... men hadde sikkert vært verre om jeg ikke hadde knepet før fødsel, og synes det går litt bedre dag for dag nå!

Ja, du er jo selveste knipedronninga! :-) Jeg har også knepet bra gjennom svangerskapet, men fikk litt tøff medfart under fødselen... men hadde sikkert vært verre om jeg ikke hadde knepet før fødsel, og synes det går litt bedre dag for dag nå!
Har trua på at knipinga hjelper:)

Etter-fødsel-knip :-)

Back
Topp