Knipeøvelser jenter!

Angelise

Elsker forumet
Ikke glem dette!!! ;)

Det var bra du skrev! :o glemmer dette og folat i tid- og utid, så greit med tråder som minner en på det :D
Trenger virkelig påminnelsen selv, var dårlig på å knipe sist også... :/

Hvorfor gjør man egentlig dette?
Hører man sier det skal gjøres, men ingen har sagt hvorfor...:p

Takk for påminnelsen :D glemte helt dette i forrige svangerskap! Må prøve å bli flinkere denne gangen :)

Det er vel mest for å slippe å bli "slapp" i underlivet, fort gjort å lekke etter en fødsel om man ikke har vært flink nok til å knipe :)

Knip knip knip! Er kjempeviktig fordi bekkenmuskukaturen blir slapp ved graviditet/fødsel. Dette fører til inkontinens og er ikke moro! Om du ikke lekker så kan du prøve å hoppe på trampoline etter svangerskapet og se hvordan det går :p

Det er vel mest for å slippe å bli "slapp" i underlivet, fort gjort å lekke etter en fødsel om man ikke har vært flink nok til å knipe :)
Knip knip knip! Er kjempeviktig fordi bekkenmuskukaturen blir slapp ved graviditet/fødsel. Dette fører til inkontinens og er ikke moro! Om du ikke lekker så kan du prøve å hoppe på trampoline etter svangerskapet og se hvordan det går :p

Takk for svar :)
Må jo spørre. Har ingen tidligere svangerskap å ta erfaring fra ;)

Jeg kan ikke hoppe på trampoline med mindre blæren er helt tom eller jeg har innlegg på :( så jeg må virkelig knipe alt jeg kan mange ganger for dagen!!!!

Jeg kan ikke hoppe på trampoline med mindre blæren er helt tom eller jeg har innlegg på :( så jeg må virkelig knipe alt jeg kan mange ganger for dagen!!!!
Ikke jeg heller, fikk en sjokkopplevelse i sommer når jeg tissa på meg på trampolina... Var da 4 år siden jeg fødte :p trodde aldri der sto SÅ dårlig til der nede :o

Man skal forresten knipe 20 sek. I hvert knip ;) høres ikke mye ut men jeg begynner å slite etter 15 :p

Ikke jeg heller, fikk en sjokkopplevelse i sommer når jeg tissa på meg på trampolina... Var da 4 år siden jeg fødte :p trodde aldri der sto SÅ dårlig til der nede :o
For meg var det 3år siden fødsel i sommer, så skjerpings nå! ;)

Man skal forresten knipe 20 sek. I hvert knip ;) høres ikke mye ut men jeg begynner å slite etter 15 :p
20sek??? :O
Jeg hørte 10 sek*3...
men ja, nå klarte jeg 16 sekunder :p

Huff, dette er sååå kjedelig! Men bør virkelig bli flinkere til det!

Om du ligger i sengen nå er det en fin mulighet for å knipe :)

Grei påminnelse :) har ikke vært så flink de to forrige gangene.. Kan fint hoppe på trampoline,men tenker at det er greit å få inn rutiner på dette denne gangen

Back
Topp