Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig opp og ned her også! Prøver å huske på det innimellom En jordmor sa forresten til meg at en skal ikke knipe for mye da det kan føre til vanskeligere fødsel grunnet for stramme muskler der nede..? Hm, vanskelig å vite hvor mye som er for mye!
Greit om denne blir løsna fra topp? og lagt under våre viktigste... så får vi sammen alle sammen være flinke å dytte den opp innimellom så man husker å knipe...Inspirert av folat tråden så kan me hjelpa kvarandre med å hugse å knipa
Eit tips til kniping som min fysio lærte meg, var å knipa i bevegelse. Når du skal ut av bilen, så kniper du før du reiser deg, hold den til du er kommen ut, da slepper du. Samma om du skal reisa deg frå stol/sofa osv På denna måten blir bekkenbunnen mykje sterkare enn "enkel" kniping.
Gutt februar 2014
Gidder du isåfall snakke med ei av moddene?Greit om denne blir løsna fra topp? og lagt under våre viktigste... så får vi sammen alle sammen være flinke å dytte den opp innimellom så man husker å knipe...