Knipeøvelsar!

Må liksom stramme magemusklene samtidig jeg... Bra eller ikke bra tro?!?

Eg kjenner at det strammar litt i magen eg og, men tvilar sterkt på at det ikkje skal vera bra :)

Vi fikk beskjed på føden sist gang at man ikke skulle knipe med magen. Kun knipe foran 8g evt bak og trekke opp og inn :)

• Liker
Reactions: EJ
Kniiiip :) Viktig å bli god å sterk :)

Kniper for harde livet jeg, hver dag!

Jeg kniper når jeg venter på smiley-chores003.

Jeg kniper når jeg gjør :smiley-chores004.

Jeg kniper når jeg er utslitt over :smiley-chores011.

Jeg kniper når jeg er ute og kjører :iroc.
Og sist men ikke minst så kniper jeg når jeg er en sint husfru :smiley-chores020.

Knip jenter. ;)

Kniper hver dag! Det er faktisk ganske hard trening! Hehe

Det går lettere å knipe nå enn for to uker sida!! Keep going..... Keep kniping! He he :p

• Liker
Reactions: EJ
Bra tråd, hehe! Har googlet ivei etter gode knipeøvelser men ikke så enkelt å skjønne når man gjør riktig. Knipe og feile!

Syns det er vanskelig å huske knipingen! Bra jeg er inne her minst en gang for dag, så kniper jeg iallefall i løpet av den tiden jeg titter på forumet. :)

Prøver å fokusere veldig på å ikke stramme magen når jeg kniper, men det blir jo litt knip oppover i magen likevel... når jeg har knip fra før, og er kvalm og uggen - orker jeg IKKE å gjøre knipeøvelser... baaahhh!
men kjenner at musklene er bedre enn for 2 uker sida, og DET er jo bra!

Prøver å fokusere veldig på å ikke stramme magen når jeg kniper, men det blir jo litt knip oppover i magen likevel... når jeg har knip fra før, og er kvalm og uggen - orker jeg IKKE å gjøre knipeøvelser... baaahhh!
men kjenner at musklene er bedre enn for 2 uker sida, og DET er jo bra!

Da klarer ikke jeg heller tanken på.

De første gangene jeg prøvde gjøre knipeøvelser var det litt sånn "hvor skal jeg kjenne det" Klarte ikke lokalisere musklene i det hele tatt :p

Knip

Back
Topp