Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
denne knipinga kan ta seg en bolle.....

Ja det er stortsett den knipinga jeg også får til!!!Helt enig. Kniper når jeg må på do, men må holde meg litt jeg.![]()
jeg har da knepet i 10 år ,men nå får jeg det fanden ikke til !!!!Ja det er stortsett den knipinga jeg også får til!!!jeg har da knepet i 10 år ,men nå får jeg det fanden ikke til !!!!
![]()
Men tenker det er bra nok. Ser vel ut som jeg holder på å gjøre i buksa når jeg prøver, så tør ikke prøve utenfor huset.
før var jo det noe man gjorde titt og ofte, i alle situasjoner. 
Ja helt enig der!!!Nei, ikke jeg heller.Men tenker det er bra nok. Ser vel ut som jeg holder på å gjøre i buksa når jeg prøver, så tør ikke prøve utenfor huset.
før var jo det noe man gjorde titt og ofte, i alle situasjoner.
![]()

skjønner meg ikke på dette! Må være alderen... alt annet enn tannkjøttet går nedover med årene... øyenlokkene på nesa, ørene på skuldra, nesen over overleppa... dobbelhake... puppene på knærne.. rompa nedpå lårene å livmora... i en handlepose.... Ja helt enig der!!!skjønner meg ikke på dette! Må være alderen... alt annet enn tannkjøttet går nedover med årene... øyenlokkene på nesa, ørene på skuldra, nesen over overleppa... dobbelhake... puppene på knærne.. rompa nedpå lårene å livmora... i en handlepose....
![]()

Ta en time med fysioterapeut som er spesialist på kvinnehelse - det hjelper ikke om man kniper feil!Ja det er stortsett den knipinga jeg også får til!!!jeg har da knepet i 10 år ,men nå får jeg det fanden ikke til !!!!
![]()
Har funnet ut det takkTa en time med fysioterapeut som er spesialist på kvinnehelse - det hjelper ikke om man kniper feil!
Så bra. Jeg har for øvrig funnet ut at ikke alle som kalles spesialist er det. Men andre fysioen jeg gikk til fikk orden på sakene. Er evig takknemlig for det.Har funnet ut det takk![]()
Har du noen gode råd?Så bra. Jeg har for øvrig funnet ut at ikke alle som kalles spesialist er det. Men andre fysioen jeg gikk til fikk orden på sakene. Er evig takknemlig for det.![]()