KNIP

missy1984

Forumet er livet
Jeg synes vi skal ha en knipe tråd. [emoji3]
123.. Kniiip..

"Svak bekkenbunnsmuskulatur kan føre til problemer med urinlekkasje, spesielt ved fysisk aktivitet, hoste eller nysing, likeså ufrivillig luftavgang fra endetarm eller skjede, tendens til fremfall av livmor og skjedevegger, og nedsatt evne til å bruke bekkenbunnen aktivt under samleie."

"12 ukers daglig bekkenbunnstrening i svangerskapet reduserer risikoen for urinlekkasje etter fødselen."
 
Huff, er altfor dårlig på å knipe:meh:
 
Føler jeg kniper mer enn den vanlige personen,helt ubevisst for jeg vil holde barnet inni der. Haha
 
Bruker kuler for å knipe bedre, funker best når man sitter i sofaen hjemme eller i bilen. Ikke så veldig bra om det skulle falle ut en mens man går rundt blant folk hvertfall[emoji23][emoji23]
 
Bruker kuler for å knipe bedre, funker best når man sitter i sofaen hjemme eller i bilen. Ikke så veldig bra om det skulle falle ut en mens man går rundt blant folk hvertfall[emoji23][emoji23]
Flaut om man går uten truse i kjole på sommeren. :hilarious::hilarious::hilarious:
 
Knip! (Hvor lenge kniper dere?)

Jeg kniper på flere ulike måter (de gangen jeg husker det). Raske knip 12 ganger, tre serier. Så er det andre ganger hvor jeg kniper og holder noen sekunder, og tredje måten er knipe litt, knipe enda litt mer og knipe mye, slik at jeg løfter opp bekkenbunnen i tre nivåer, hvis du forstår. Er ikke så flink til å knipe som det kanskje høres ut som, men blir vel noen ganger i uka.
 
Back
Topp