KNIP

Ja det er stortsett den knipinga jeg også får til!!!:hilarious: jeg har da knepet i 10 år ,men nå får jeg det fanden ikke til !!!!:)

Nei, ikke jeg heller. :hilarious: Men tenker det er bra nok. Ser vel ut som jeg holder på å gjøre i buksa når jeg prøver, så tør ikke prøve utenfor huset. :hilarious: før var jo det noe man gjorde titt og ofte, i alle situasjoner. :hilarious:

Nei, ikke jeg heller. :hilarious: Men tenker det er bra nok. Ser vel ut som jeg holder på å gjøre i buksa når jeg prøver, så tør ikke prøve utenfor huset. :hilarious: før var jo det noe man gjorde titt og ofte, i alle situasjoner. :hilarious:
Ja helt enig der!!!:hilarious::hilarious::hilarious: skjønner meg ikke på dette! Må være alderen... alt annet enn tannkjøttet går nedover med årene... øyenlokkene på nesa, ørene på skuldra, nesen over overleppa... dobbelhake... puppene på knærne.. rompa nedpå lårene å livmora... i en handlepose.... :rolleyes:

Ja helt enig der!!!:hilarious::hilarious::hilarious: skjønner meg ikke på dette! Må være alderen... alt annet enn tannkjøttet går nedover med årene... øyenlokkene på nesa, ørene på skuldra, nesen over overleppa... dobbelhake... puppene på knærne.. rompa nedpå lårene å livmora... i en handlepose.... :rolleyes:

Ja, akkurat sånn er det. Og jeg er "bare" 30!! Skjønner ikke hvor det her skal ende!! :hilarious:

Knip!

Så bra. Jeg har for øvrig funnet ut at ikke alle som kalles spesialist er det. Men andre fysioen jeg gikk til fikk orden på sakene. Er evig takknemlig for det. :D
Har du noen gode råd?:) skal bestille time til fysio ang bekken og benlengdeforskjell imorgen å tenkte forhøre meg med dette kvinnemennesket om hun kan VISE meg hvordan jeg VIRKELIG får tak i bekkenbunnen igjenn... men det kan være ukers ventetid å føler meg litt stressa:)

Back
Topp