KNIP

Nå som flere og flere har født, trenger vi denne tråden igjen :)

Jeg synes det er kjempe vanskelig å få kontakt med musklene igjen, og får litt hetta av at jeg ikke greier å stoppe strålen når jeg tisser.. :S Er 11 dager siden fødsel i dag, hvordan synes dere andre det er? Bare jeg som er veldig svak? Hadde ingen problemer med det før fødselen.

Jeg kniper!

Nå som flere og flere har født, trenger vi denne tråden igjen :)

Jeg synes det er kjempe vanskelig å få kontakt med musklene igjen, og får litt hetta av at jeg ikke greier å stoppe strålen når jeg tisser.. :S Er 11 dager siden fødsel i dag, hvordan synes dere andre det er? Bare jeg som er veldig svak? Hadde ingen problemer med det før fødselen.
Har ikke prøvd, men tre dager etter fødselen klarte jeg ikke å knipe igjen så måtte løpe på do. Takk for store bind som tar imot! :P

Jeg kjøpte sånne knipevekter formet som tamponger etter sist fødsel. De var gull verdt! Kom i tre forskjellige tyngder. Kjenner jeg har vært dårlig på knipetrening nå på slutten her...

❤️ venter lillebror i midten av oktober ❤️

Jeg kjøpte sånne knipevekter formet som tamponger etter sist fødsel. De var gull verdt! Kom i tre forskjellige tyngder. Kjenner jeg har vært dårlig på knipetrening nå på slutten her...

Hvor kjøpte du det? Begynte du med dem rett etter fødsel? Var de ikke vanskelig å holde på plass?

Hvor kjøpte du det? Begynte du med dem rett etter fødsel? Var de ikke vanskelig å holde på plass?
Lurer også på det! Har lurt på å kjøpe sånne selv!

Kjøpte dem på Sykepleiehuset eller Helsehuset (tror jeg det het). De har butikk i stavanger. Tror ikke jeg begynte med dem umiddelbart altså, og jo de var vanskelige å holde på plass til å begynne med. Tror gjerne vanlige knipeøvelser er best de første ukene og så gå over til dem. Begynte med den letteste av de og fulgte øvelsene som fulgte med i pakken.
Hvis jeg finner ut hva de heter, så skal jeg gi lyd :)

Blir tyngre å knipe jo nærmere jeg kommer fødsel:P men vet hvor viktig det er og hvor mye det hjalp sist graviditet og fødsel:)

Gjør vondt i halebeinet når jeg kniper :P Klarer ikke å knipe bare bekkenmusklaturen!

Ja dette blir en fin tråd må fremover Hehe ;) her må det knipes etter fødsel :)

Prøvde igjen, men klarer ikke sitte rett på rumpa en gang O.o Pokker altså.. Jeg får prøve å holde igjen når jeg tisser, og se om jeg får til det :) Fatter ikke hvordan det skal gå å ha sex etterhvert om det halebeienet skal fortsette å være så sårt!

Back
Topp