KNIP

Hvis du er usikker på om du kniper rett, kan du prøve å knipe under samleie. Da vil mannen din kunne bekrefte om du klarer å knipe, og han kommer nok til å like det ;) så det er litt vinn vinn ;)
Hihi mannen her og liker det :p Man kan og teste ved å "stoppe" tissestrålen. At man holder igjen, også slipper opp litt, holder igjen på nytt osv :)
 
Hihi mannen her og liker det :p Man kan og teste ved å "stoppe" tissestrålen. At man holder igjen, også slipper opp litt, holder igjen på nytt osv :)
Får vel prøve en runde i høyet da;-) For det virker som minien har sunket eller lagt seg på en knipemuskel for viss jeg må tisse nå så er det ikke sjans å stoppe strålen:-(
 
Opp-opp-opp! Vi begynner vel ikke bli sløve nå?!
Skal ærlig innrømme at jeg har slurvet den siste uka *skamme seg!* Så nå er det ei skikkelig hardtreningsdag på meg ;)


❤️ venter lillebror i midten av oktober ❤️
 
Det er så lett å glemme! Bra med denne tråden som minner meg på det :p
 
*dytt*
 
Hvis du er usikker på om du kniper rett, kan du prøve å knipe under samleie. Da vil mannen din kunne bekrefte om du klarer å knipe, og han kommer nok til å like det ;) så det er litt vinn vinn ;)
Men det får jeg til!

-Fra appen-
 
Siden jeg har vært utrolig dårlig på å knipe fra dag en! så ser jeg for meg høna mi som en sliten servelat etter fødsel! Håper jeg tar feil og setter igang med enda mer kniping enn de siste ukene :'(
 
Siden jeg har vært utrolig dårlig på å knipe fra dag en! så ser jeg for meg høna mi som en sliten servelat etter fødsel! Håper jeg tar feil og setter igang med enda mer kniping enn de siste ukene :'(
Aldri for seint vet du!:)
 
Back
Topp