Husk å knip jenter 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jadda, går ikke i det hele tatt i starten av tissinga. Minien må ligge lengre ned...Når/om dere kniper på do? Flere som sliter med å knipe så det blir tett etter å ha tisset litt?Dette var ikke noe problem for 2 uker siden!!
Og til oppdatering, så gjør han det i følge jmJadda, går ikke i det hele tatt i starten av tissinga. Minien må ligge lengre ned...
Da får vi bare knipe for harde livet frem til de er uteOg til oppdatering, så gjør han det i følge jm![]()
Merker det er vanskelig, men klarer å stoppe strålenNår/om dere kniper på do? Flere som sliter med å knipe så det blir tett etter å ha tisset litt?Dette var ikke noe problem for 2 uker siden!!
Klarer det til slutt jeg ogsåMerker det er vanskelig, men klarer å stoppe strålen![]()
Det er jo derfor du må knipe, sånn at du ikke blir slapp;-) Og der lo jeg høyt av meg selv (storebror så rart på meg)!!! Tørr humor jeg?! Jadda!! Men det er sånn jeg liker det; tørr humor og tørr truse! KnipetidÆsj dette har jeg vært slapp på nå når jeg har vært syk!! :/
Hahahahaha, I'm dying! Ingenting som er bedre enn litt tørr humorDet er jo derfor du må knipe, sånn at du ikke blir slapp;-) Og der lo jeg høyt av meg selv (storebror så rart på meg)!!! Tørr humor jeg?! Jadda!! Men det er sånn jeg liker det; tørr humor og tørr truse! Knipetid![]()
Jeg glemmer det hele tiden :/ Hehe!*dytte*
Glemmer vi å knipe nå som fødslene har satt i gang her inne?![]()
Ha ha ha ^^Det er jo derfor du må knipe, sånn at du ikke blir slapp;-) Og der lo jeg høyt av meg selv (storebror så rart på meg)!!! Tørr humor jeg?! Jadda!! Men det er sånn jeg liker det; tørr humor og tørr truse! Knipetid![]()
Jeg også, helt håpløs! Skulle nok hatt i sånne knipekulerJeg glemmer det hele tiden :/ Hehe!