KNIP

Jeg kniper og kniper til den store gullmedaljen om dagen, men syns jeg lekker mer og mer :/ Merker at den muskelen er slapp!!
Æsj ja jeg og.... :/

Syns det er vanskelig å knipe skikkelig og!!!

Sent from my iPhone using BV Forum

Æsj ja jeg og.... :/

Syns det er vanskelig å knipe skikkelig og!!!

Sent from my iPhone using BV Forum
Er så irriterende! Avhengig av truseinnlegg, for her lekker det uten at jeg merker det :/
Har begynt å knipe både morgen og kveld jeg nå siden det begynner å bli slappt der nede :P

Her må visst knipeintensiteten økes, for i dag kom en liten lekkasje gitt:'( Skal knipe til jeg blir blå i fjeset hver dag frem til fødselen!

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app
Tror ikke man kan knipe for mye, for jeg har lekket i flere måneder :/ Storforbruker av truseinnlegg blitt :P

Sent from my iPad using BV Forum

Tror ikke man kan knipe for mye, for jeg har lekket i flere måneder :/ Storforbruker av truseinnlegg blitt :P

Sent from my iPad using BV Forum
Haha, så kanskje jeg bare skal forberede meg til de siste ukene og gå til innkjøp nå først som sist!

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app

Jeg bruker også truseinnlegg, men det er pga utflod. Kniping hjelper vel ikke mot det? :p jeg er dårlig på å knipe..

-Fra appen-

Bruke truseinnlegg eg og pga utflod, men trenge heldigvis ikkje kvar dag ;)
Knipa må me vel uansett :P

Må lese mer om Kniping, syns ikke jeg får "tak" i rette musklene!

-Fra appen-

Jeg bruker også truseinnlegg, men det er pga utflod. Kniping hjelper vel ikke mot det? :p jeg er dårlig på å knipe..

-Fra appen-
Jeg må bruke truseinnlegg pga mye utflod og at jeg lekker urin. Veldig lite, men nok til at trusa blir våt etterhvert :P hehe!

Jeg må bruke truseinnlegg pga mye utflod og at jeg lekker urin. Veldig lite, men nok til at trusa blir våt etterhvert :P hehe!
Det er ubehagelig, trusa mi blir våt av utflod :P Mmm nais :P

-Fra appen-

Sett deg på rumpa med beina rett ut foran deg på gulvet

Når du kniper så skal du ikke bevege deg fra gulvet, da løfter du nemlig rumpemusklene.

Det er tre "knutepunkter" du skal kunne knipe. Jeg syns det er lettest å starte foran, men det er vel helt hva man venner seg til.

Første er helt fremme i skjeden, så er det rundt hullet der ungen skal ut ;), det siste er ved bakerste hull.

Jeg strevde skikkelig før jeg fikk det til, men var overhode ikke plaget etter sist fødsel og jeg får det lett til nå.

Back
Topp