Æsj ja jeg og.... :/Jeg kniper og kniper til den store gullmedaljen om dagen, men syns jeg lekker mer og mer :/ Merker at den muskelen er slapp!!
Syns det er vanskelig å knipe skikkelig og!!!
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Æsj ja jeg og.... :/Jeg kniper og kniper til den store gullmedaljen om dagen, men syns jeg lekker mer og mer :/ Merker at den muskelen er slapp!!
Er så irriterende! Avhengig av truseinnlegg, for her lekker det uten at jeg merker det :/Æsj ja jeg og.... :/
Syns det er vanskelig å knipe skikkelig og!!!
Mmm... Truseinnlegg er et must!!! Ellers er trusa dritblaut :/Er så irriterende! Avhengig av truseinnlegg, for her lekker det uten at jeg merker det :/
Har begynt å knipe både morgen og kveld jeg nå siden det begynner å bli slappt der nede![]()
Ja fysj :/ får håpe denne knipingen hjelper på lang sikt i allefallMmm... Truseinnlegg er et must!!! Ellers er trusa dritblaut :/
Vi får tru detJa fysj :/ får håpe denne knipingen hjelper på lang sikt i allefall![]()
Tror ikke man kan knipe for mye, for jeg har lekket i flere måneder :/ Storforbruker av truseinnlegg blittHer må visst knipeintensiteten økes, for i dag kom en liten lekkasje gitt:'( Skal knipe til jeg blir blå i fjeset hver dag frem til fødselen!
Sent from my D5503 using BV Forum mobile app
Haha, så kanskje jeg bare skal forberede meg til de siste ukene og gå til innkjøp nå først som sist!Tror ikke man kan knipe for mye, for jeg har lekket i flere måneder :/ Storforbruker av truseinnlegg blitt
Sent from my iPad using BV Forum
Jeg må bruke truseinnlegg pga mye utflod og at jeg lekker urin. Veldig lite, men nok til at trusa blir våt etterhvertJeg bruker også truseinnlegg, men det er pga utflod. Kniping hjelper vel ikke mot det?jeg er dårlig på å knipe..
-Fra appen-
Det er ubehagelig, trusa mi blir våt av utflodJeg må bruke truseinnlegg pga mye utflod og at jeg lekker urin. Veldig lite, men nok til at trusa blir våt etterhverthehe!
Må lese mer om Kniping, syns ikke jeg får "tak" i rette musklene!
-Fra appen-
Er det noen enkle triks/øvelser for å treffe rett?Ja det er en hel vitenskap. Jeg lærte det hos fysioterapeut.