Knekt koden

Mamma til en skatt

Gift med forumet
It's gonna be May 2019
Har februar barna begynt og knekke koden på å rulle fra rygg til mage og mage til rygg? Han her har ihvertfall ikke det, men trives mer og mer på magen ,men ruller ikke. Er det fra rygg til mage som skjer først? De sier at gjennomsnittet er 5 mnd.

Frøkna her har rullet fra rygg til mage i noen uker nå,men ho kommer seg ikke tilbake igjen... Å hjelpes hvor sint hun blir :P det går bra den første gangen ho ruller seg over på magen,men så blir ho sliten:P jeg legger henne tilbake på ryggen,men før jeg rekker å snu på meg ligger ho på magen igjen, og raser, for ho vil jo ikke ligge på magen :P

Her er lillegull snuppa 5mnd og neeesten tre uker, og ruller begge veier :) rygg->mage en uke før hun var fire mnd, men mage->rygg nå den siste uken ;)

Her har hu rulla fra rygg til mage siden 1.mai, men ikkeandre veien :) Blir illsint om jeg ikke ligger å leker med hu på gulvet når hu ligger på magen :p Men snur seg over igjen straks hu blir lagt på ryggen igjen :p

Rygg til mage har hun gjort lenge, mage rygg er hun ikke interessert i.. Eldste gjorde begge deler da hun var tre mnd, så det er stor forskjell:-P

Han har rulla begge veier, men virker ikke som han gidder. :p
Han blir så fort lei og sinna når han må ligge nede, så det er sjelden det blir mer enn fem minutter nå og da.

Han har noen få ganger rullet tilbake fra mage til rygg, men virker ikke å ha fått helt taket på det enda.. Er utrolig ivrig etter å flytte på seg på gulvet og løfter både rumpa og brystet høyt i lufta nå og da, men klarer ikke begge ender samtidig:-)

Frøkna her har rullet fra rygg til mage i noen uker nå,men ho kommer seg ikke tilbake igjen... Å hjelpes hvor sint hun blir :P det går bra den første gangen ho ruller seg over på magen,men så blir ho sliten:P jeg legger henne tilbake på ryggen,men før jeg rekker å snu på meg ligger ho på magen igjen, og raser, for ho vil jo ikke ligge på magen :P

Hahaha :p Som om jeg skulle skrevet det selv jo :D

Men her begynte lillejenta først å snu seg fra mage til rygg (9uker) men vet ikke hvor bevist det var, for plutselig var det glemt ;) Så begynte hun å snu seg fra rygg til mage ordentlig bevist for noen uker siden, og er akkurat som CCmil beskriver :D Haha! Søtnosene <3

*mobil app*

Rullet fra mage til rygg da hun var 8 uker. Sikkert fordi hodet var så tungt. ;-) hun begynte fra rygg til mage denne uken. :-) 4 og en halv mnd

Jada, det gjør deT. Er bare redd, håper det ikke er noe gale med han..
Neiida sikkert ikke noe galt :) alle gjør ting i forskjellig rekkefølge og tidspunkt! Snakka nettop med ei hvor jenta hadde ligget helt i ro frem til hun var 9,5 mnd da hadde hun plutselig gjort alt fort; rulla, krøpet, sitte, reist seg og lært å gå før hun tippet 10mnd! Alle er forskjellige :) slapp av og kos dere med mini :)

Er også mulig å "øve" litt med å hjelpe til å rulle ved å holde i hånden :) pass på at han bruker kroppen og er med i bevegelsene (gjør litt selv også liksom) da kan han klare det fortere enn om han må finne utav det selv :) alt godt! Stor klem :)

Jada, det gjør deT. Er bare redd, håper det ikke er noe gale med han..

Tror ikke du skal engste deg for det :) Værtfall ikke enda! Er så stor forskjell når det kommer til alt sånn. Og noen synes det er tipp topp å ligge på rygg å se verden derfra, da vil de jo også snu seg litt senere :)
Men som sakt over kan dere jo øve litt :) Så kanskje han får mer lyst. Her har vi akkurat begynt å øvelitt på å rulle fra mage til rygg igjen.

*mobil app*

Neiida sikkert ikke noe galt :) alle gjør ting i forskjellig rekkefølge og tidspunkt! Snakka nettop med ei hvor jenta hadde ligget helt i ro frem til hun var 9,5 mnd da hadde hun plutselig gjort alt fort; rulla, krøpet, sitte, reist seg og lært å gå før hun tippet 10mnd! Alle er forskjellige :) slapp av og kos dere med mini :)

Er også mulig å "øve" litt med å hjelpe til å rulle ved å holde i hånden :) pass på at han bruker kroppen og er med i bevegelsene (gjør litt selv også liksom) da kan han klare det fortere enn om han må finne utav det selv :) alt godt! Stor klem :)

ja tenker det jeg også, at plutselig kommer alt på en gang:)

Her har hu knekt koden på hvordan hu kommer seg over på ryggen igjen! Så nå ruller hu seg bortover.

*Emma020213*
*fra app'n*

Back
Topp