Knekt koden

*stolt mamma* endelig!!! Kan jeg si at nå er nok koden knekt fra rygg til mage, så nå kan jeg roe meg, dette har jeg tenkt masse på, å har vært veldig spent på hva de kommer til og si på hs ( skal der på tirsdag) men hver gang jeg har lagt han ryggen nå så ruller han over til magen. Vet mange sier at det blir mer travelt, men nå er jeg så glad:)
 
Så moro :D Flinke gutten! Mammaer er veeeldig flinke til å engste seg! Og oftest uten grunn...

"Bekymringer er som en gyngestol! Det gir deg noe å gjøre, men du kommer ingen sted."


❤25/2-13❤
 
Ja,men stas og nå når han får det til. Nå er det bare tilbake på ryggen så må skje :p
Hurraa! Der ser du:) Det skjer plutselig!
Jenta mi brukte kanskje en mnd på å lære seg å snu seg andre veien når hun først begynte å snu seg fra ryggen til magen, så det kan fortsatt ta litt tid. Men det skjer til slutt:)
 
Hurraa! Der ser du:) Det skjer plutselig!
Jenta mi brukte kanskje en mnd på å lære seg å snu seg andre veien når hun først begynte å snu seg fra ryggen til magen, så det kan fortsatt ta litt tid. Men det skjer til slutt:)

Ja endelig:) alle sier det blir mer travelt når de lærer og rulle, mens her er jeg bare glad. Men det er fordi det endelig skjer:) er ikke så bekymret fra mage til rygg. Har lest at det viktigste er at de lærer fra rygg til mage:)
 
Back
Topp