Knekt koden

å så artig, har du øvd noe med henne? Håper det skjer noe her snart,.

Øvd litt :) Dyttet henne litt over også har hu vippa resten rundt, men nå klarer hun det endelig selv :) Godt å slippe å snu henne over på ryggen igjen før jeg får satt meg :) Løsnor nok snart for din også! :)


*Emma020213*
*fra app'n*
 
har et spm til dere, hva tid hadde dere begynt og bekymre dere hvis den lille ikke hadde begynt og rulle, eller ikke begynt og ta tak i tærne sine?? Med andre ord, jeg bekymrer meg:/
 
har et spm til dere, hva tid hadde dere begynt og bekymre dere hvis den lille ikke hadde begynt og rulle, eller ikke begynt og ta tak i tærne sine?? Med andre ord, jeg bekymrer meg:/
Jeg forstår deg veldigodt, hadde nok bekymret meg jeg også. Men! Du trenger ikke bekymre deg :) det er mange som ikke lærer å rulle før de er 6-7 mnd! Iføge babyverden skal de rulle når de er ca 6 mnd. Alle utvikler seg jo forskjellig, og kanskje din lille gullklump har bestemt seg for å være tilbakeholden og rulle om en stund, og plutselig kommer både rulling og kryping ganske på likt! De er helt vanlig at babyene utvikler seg forskjellig :) det er også vanlig å bekymre seg som mor, vi vil jo at ungen vår skal være "normal" men hva er normalt egentlig? Alle er jo unike perfekte individ :) kos deg med babyen du, øv litt hver dag så skal du se det plutselig rulles alle veier. Hvis du likevel føler det er noe galt hadde jeg hørt med HS eller kiropraktor. Nå husker jeg ikke hvor du bor, men her hvor jeg bor er det en bekken og barn - kiropraktor som er spesialist på barn :) det kan anbefales!
 
Skjønner du bekymrer deg, men noen er bare litt tregere enn andre. Plutselig kommer det:) W ruller ikke enda..han har rullet noen få ganger fra mage til rygg. Tenker det kommer etterhvert:) men som kryssedull sier , ta en prat med HS. Jeg er helt sikker på at det ikke er noe galt!;-) goklem
 
Jeg bare sier meg enig med krysse :)
Skjønner godt du blir engstelig når du begynner å tenke på det å så leser du om "alle" andre som gjør det. Hadde nok helt sikkert bekymra meg jeg og, for man vil jo ikke at ungen skal "være sist ut", men noen er jo fysisk tidlig ute, mens andre er mer på det mentale. Bare gi det litt tid :)

Men som med alt annet, stol på morsinnstinktet ditt! Det er du som kjenner barnet ditt best og gjør en helhetsvurdering av ting. Snakk med HS hvis du engster deg! Det er derfor de er her :)


❤25/2-13❤
 
Tenkte jeg skulle øve med han frem til jeg skal på hs, skal der den 20 august. Men han sprelle og spenne med beina og armene så føler ingenting er gale, men ja når du hører om alle så ruller tidlig å det ennå ikke er skjedd her så blir en bekymret.

Men får ha is i magen en stund til da tror jeg, han er jo også 3 uker for tidlig født, selv om ikke det vises på han, men noen sier det og har noe og si. Det skjermen en dag jeg ikke ser det, typisk :p
 
Vett ikke om det er noe hjelp i hs her, for forrige gang jeg var der så virket så hun trodde han kunne rulle, og ble litt overrasket når han ikke gjor det, så blir vel sjokket om jeg sier han ENNÅ ikke gjør det :p
 
Vett ikke om det er noe hjelp i hs her, for forrige gang jeg var der så virket så hun trodde han kunne rulle, og ble litt overrasket når han ikke gjor det, så blir vel sjokket om jeg sier han ENNÅ ikke gjør det :p
Ikke bry deg om hs, de er liste-nazi! Alt skal skje etter boka deres. Alle barn er forskjellige - det kan være din er av de som er tilbakeholden og bedagelig, og så lærer han seg alt på en to tre. Vet om noen som gikk fra å ligge stille til å krabbe på to dager. :) de er fortsatt små, så de har enda god tid.:)

* okt08 og jan13 <3 *
 
Det er godt dere her inne er positive for/sammen med meg:) ligger jo rett på rygg og, prøver og Lene han over til siden og, men vender seg tilbake på ryggen, men noen ganger ligger han litt på siden før han legger seg tilbake til ryggen
 
Æsj da! Kjipt å ha sånn HS ja! Tror vi er heldige med vår :) hun virker værtfall veldig grei og ikke sånn rett ut av boka (selv om hun er +-60)

Husker jeg var så bekymra en stund før hun var 3 mnd, fordi hun ikke ville ligge på gulvet under babygymen sin, eller andre plasser forsåvidt! Og ikke var hun opptatt av hendene sine heller. Men helt ut av det blå en dag (hadde masse besøk i forbindelse med dåpen) legger niesen min henne under og sitter der med henne. Så roper hun på meg, og hvem andre enn lillegull ligger der å slår å slår etter lekene sine ❤ DA var det et mammahjerte som ble 10kg lettere og veldig glad! Lille har forresten aldri vært noe opptatt av å se på hendene sine..


❤25/2-13❤
 
Her rulles det rundt i stua :) aldri godt å vite hvor hun befinner seg hvis jeg snur ryggen til et minutt....

Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app
 
Back
Topp