Har februar barna begynt og knekke koden på å rulle fra rygg til mage og mage til rygg? Han her har ihvertfall ikke det, men trives mer og mer på magen ,men ruller ikke. Er det fra rygg til mage som skjer først? De sier at gjennomsnittet er 5 mnd.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Frøkna her har rullet fra rygg til mage i noen uker nå,men ho kommer seg ikke tilbake igjen... Å hjelpes hvor sint hun blirdet går bra den første gangen ho ruller seg over på magen,men så blir ho sliten
jeg legger henne tilbake på ryggen,men før jeg rekker å snu på meg ligger ho på magen igjen, og raser, for ho vil jo ikke ligge på magen
![]()
W har rullet fra rygg til mage og mage rygg, men bare noen få ganger. Kommer velOi,så min er nok litt treg![]()
Her har hun bare rullet en eneste gang! Og da ble hun så forskrekket at hun rullet rett tilbakeOi,så min er nok litt treg![]()
Neiida sikkert ikke noe galtJada, det gjør deT. Er bare redd, håper det ikke er noe gale med han..
Jada, det gjør deT. Er bare redd, håper det ikke er noe gale med han..
Neiida sikkert ikke noe galtalle gjør ting i forskjellig rekkefølge og tidspunkt! Snakka nettop med ei hvor jenta hadde ligget helt i ro frem til hun var 9,5 mnd da hadde hun plutselig gjort alt fort; rulla, krøpet, sitte, reist seg og lært å gå før hun tippet 10mnd! Alle er forskjellige
slapp av og kos dere med mini
Er også mulig å "øve" litt med å hjelpe til å rulle ved å holde i håndenpass på at han bruker kroppen og er med i bevegelsene (gjør litt selv også liksom) da kan han klare det fortere enn om han må finne utav det selv
alt godt! Stor klem
![]()
Her har hu knekt koden på hvordan hu kommer seg over på ryggen igjen! Så nå ruller hu seg bortover.
*Emma020213*
*fra app'n*