Kluddre kladdre til vargdama.

oooooooh, blir spennende å se ja [:)]
 
[:)] Titter innom og håper du har det bra, og at symptomene melder seg hos deg snart [;)]
 
Hei hei , joda alt bare bra her. Ble så stresset av den spåingen at jeg måtte ta en GT...men den var negativ, så der tok nokk den synske damen feil ja. Så spørs det om spåmannen har rett da, i følge han skal neste gang med prøving ,som starter om en eller to uker, være positiv. Men vi får se :)

Fikk ellers påvist brannkopper idag...jaja...harde dager i barnehagen.
 
Så spennende altså, håper virkelig han har rett [:)]
 
Usjda, brannkopper, faktisk... Så kjipt [:o]
God bedring da... [:)]
 
Hehehe, det kan ikke være lett alltid nei! Av og til er ikke spådamer så veldig flinke til å se tid, men kan si sånn som innen ett år, innen mars osv.. Jeg vet det er vanskelig å spå tid siden jeg driver med det selv[;)] Kunne ønske jeg kunne spådd meg selv jeg, men neste helg skal jeg til ei veldig flink ei. Veldig dyr dame da, men mamma skal sponse meg[:D] Blir spennende å høre hva hun sier!!
 
 
ja det kan jeg skjønne at det er :) Så spennede å drive å spå da :) Du må no bare sende inn din egen lille spådom for meg :)
God helg alle sammen [:D]
 
Ja ja , det er sjeldnere jeg er innpå her nå. I dag kom tante rød og jeg har startet en ny prøveperiode. Men jeg har jo helt dutte ut av tellingen jeg. Enten er det 4, 5 eller 6 prøveperiode, har ikke peiling. Får vel ta meg tid å regne over det en dag snart.

Ellers så tar jeg det hele med ro nå, skjer det så skjer det.

Lykke til alle sammen :)
 
Så , det er iallefall denne prøveperioden det er spådd til å skje, hehe, en august baby :)Hadde jo vært flott det

Ønsker alle sammen en videre fin helg.
 
ORIGINAL: vargdama

Så , det er iallefall denne prøveperioden det er spådd til å skje, hehe, en august baby :)Hadde jo vært flott det

Ønsker alle sammen en videre fin helg.


Der var du jo [:)]
Hvordan går det med deg...? Er du på dag 43 som tickeren din sier eller...?? Tegn/symptomer?? Kom igjen, vil høre ALT!!! [:D]
 
Håper denne PP er din
 
Heluuuuu damer :) Lol , jeg har jo ikke aning på noe som helst noe mer egentlig. Tickeren er ikke oppdatert og jeg aner ikke når ikm er eller El eller noe som helst...Trur jeg har el denne uken , så jeg prøver jo :) Tar litt lettere på babylagingen nå egentlig. Skjer det så skjer det , å det kommer det til å gjøre, en eller annen gang. Og prosentene for å lykkes øker jo hver pp :) Men jeg er jo ei stoor dame, så litt vanskeligere må jeg bare innse at det er. Jaja....ingen tegn til noe som helst enda...såe...også skal jeg bort på fredag. Får benytte kveld og i morgen til avsluttningen på denne pp. Men det hadde vært kjempe koselig å gi min kjære sambo den gledelige nyheten på julaften da :)

Tenker masse baby , selv om jeg ikke tar prøvingen så tungt. Jeg arbeider jo med 10 av dem..sukk...de er så søte og glade. Jeg sitter å koser med de en masse...baby lukter så herlig...bare sitte på fanget og lese en bok , så er jo jeg i himmelen...hehe. Drømme jobb for noen som ønsker baby egentlig.

Vel , beklager for at jeg ikke har fulgt med dere så godt , men skal skjerpe meg innpå her. Når jeg kommer tilbake fra en mini ferie nå så skal jeg lese dagbøker og greier :)

Lykke til videre damer. Tenker på dere. Stoooooor klem
 
Denne pp er mystisk...ikke for å få forhåpningene oppe altsååå, men :) Jeg har stikkininger i magen , og denne gangern har jeg det , helt siden mensen dro , og har det enda...og det var litt blod her en dag...og tanken på å være gravid faller meg naturlig....åhhh, det hadde vært supert å vært gravid nå, så kan jeg fortelle det til min kjære på Julaften :)
 
Ingen august baby , og jeg er nå i 5.pp....sukk ting tar tid, og denne pp er den siste for året , vi vil nemmelig ikke ha noen baby melom november og mars vi , litt rart egentlig , men men. da kan jeg jo bruke pausen på å gå av meg noen kilo . DFa blir det kanksje enklere for å få klaff også ? hvem vet . Jaja , lykke til alle damer .
 


****Titter bare innom og ønsker deg og dine en riktig god "innspurt" på adventen, og en fredelig jul****

 
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik

Nå berget jeg deg i siste liten mot å havne heeeeelt nederst på bunn, altså!! [&:]


Hihi, håper du titter innom og oppdaterer oss litt snart... [:)]
 
hehe, her er jeg igjenn :) Venter på tante rød som ankommer mandag eller tirsag , sukk...men vil ikke ha den!! Jeg vil ha baaabyyy! hehe. Ellers alt bare bra her :) gratulerer så mye med lille spire eggerøra :)
 
Tusen takk [:)]
Men hvordan er det med symptomer og sånt da, noen følelse...?? [:)]
 
Nei , det er dårlige greier med de dere symptomene for tiden du ....sukk, litt vondt kors ryggen og litt stikkinger bare. Men men , litt kvalm også foresten...og etter det er det bare ønsker tenkininger, er liksom så sliten hele tiden , og slapp og greier. Men det er jo fordi jeg stresser om dagen. hehe...men men, tanta kommer vel på tirsdag eller onsdag...så får man se om man fortsetter noe prøving før sommeren , har ikke så lyst på nov, des, jan , feb eller mars baby....men vi får se...

Ha en videre fin lørdag folkens .
 
Aldri si aldri, krysser fingrene for deg jeg [:)]

Ha en fin søndag [:)]
 

Håper TR holder seg unna deg!!!
 
Back
Topp