Kluddre kladdre til vargdama.

Hei på deg [:)]
Ser du har starta høstjakta [:D]
Hadde vært så gøy om de symptomene kom av en liten spire [:)]
Krysser fingrene for det jeg [:)]

Ha en fin søndag [:)]
 
Hvordan går det med deg Vargdama...? Venter spent på hvordan 3PP har utartet seg for deg... [;)][:)]
 
Nærmer seg vel testing og greier nå...? [:)]
 
ja, heisann mine damer, hehe. Her sitter jeg på dagen 0 dager til testing. Hmm..hehe. Men jeg vil vente litt lengre før jeg tester jeg. Kjenner ut som om jeg får mensen , men tar det ikke tungt egentlig.
Tenker på det der at jeg er blidd spådd 2 ganger om en august baby. Han spåmanen spådde meg 2 ganger han , men trur ikke han vet det , og da ble det august begge gangene. Såe...Ikke denne gangen , ikke november heller, men i begynnelsen av desember skal spiren sitte ( i følge han) Og det har jeg ikke så mye i mot egentlig. Tenk , da kan jeg fortelle det til min kjære på julaften!! hehe. Det hadde jo vært kjempe morro. Har ikke hatt noen symptomer denne måneden , iallefall ikke så mange. Har vært veldig trøtt egentlig. Men men , har jeg ikke fått tanterød så blir det testing neste lørdag. Da skulle man være sikker. :)
 
heia;)så arti!!ser at du prøve..kordan går d[:D]?d e jo så spennanes!!
kor i tranøy e d du bor?æ ska flytte til slettemoen(eller slettmo)står så mye rart i kontrakten..e ikke så vææældi kjennt dær oppe[8D]Æ har bod 2 år på gibostad i mi ungdomstid,trivdes så godt at æ flytte liksågodt tellbake igjen[:D]men d e ikke så veldi mange av di gammle vennan mine som bor dær lengre;/
Kan nu førtælle litt om mæ sjøll da;)E 22år,fra borkenes(vist du veit kor d e?litt uttførr harstad),men nu bor æ i kristiansand..d va hær æ møtte min bedre halvdel[:D]e utruli gla i dyr,men har solgt begge hestan mine nu pga av tia,å bikkja har mamma fått pga av allergien min..men etter jul e planen å få en liten allergivennlig voffsi[:D]viiist tia strekk til!!men sambo har reise jobb å e 14 daga  vekke om gangen,å da kan d bli veldi stusseli å sitte aleina dær oppe...
umm..e vel ikke så mykkje meir å førtælle om mæ;))men kordan e d dær oppe??har hørt så mase positivt om kommunen osv!glede mæ som en unge til å komme oppover[:D][:D]kommer 1 nov[:)]
 
må nu bare si masse lykke til me prøvinga!!![:D]ska krysse fingra å tær for dåkker!
 
Hei hei Lillemæ. Så koselig å få kontakt med eg := Jeg har sendt deg ein PM med litt om meg og oss [:D]
Prøver ja :) Startet i sommer og prøver enda. VEnter spent om tanterød kommer nå i disse dager. Intet tegn til noe av det enda ( håpe håpe)
Men vi får holde kontakten og jabbes.

Gooo helg videre!!!
 
ORIGINAL: vargdama
Men men , har jeg ikke fått tanterød så blir det testing neste lørdag. Da skulle man være sikker. :)

 
[&:] du har stålnerver da! [:D] Hærlig å være sååå avslappa da [:)]
Har nettopp hatt mit korteste tantebesøk ever, så er spent på om det blitr sånt kluss og tr hver uke eller noe, hadde vært så typisk... [>:]
 
[:D] Den som venter, venter, den som får se, får se [:D][;)]
 
Ønsker deg en fin uke, og håper tanten har tatt seg et års ferie  [:)]
 
Åjahh...jeg håper håper den sitter nå, begynner nokk å bli litt utålmodig nå, for hver dag som går så blir jeg litt mer urolig. Hehe. MEn ingen tante å se enda, hehe. Men ...det store mennet er at jeg føler på meg at tanten kommer i kveld eller i morgen. Spesiell følelse det der. Jaja....men da er iallefall neste prøveperiode klar, og sjansene stiger jo for hver måned trur jeg [:D] Håper jeg i allefall. Sukk, det er jo så mye babysnakk på jobben , så jeg trur iallefall det er ei som har noen misstanker. Men vil ikke si noe om prøving, blir liksom et forventningspress da. Ikke min samboer vil at noen skal vite noe som helst enda. Han er en meget privat person den gubben min , hehe. Men slik er han da...man lærer hverandre å kjenne dag for dag..hehe.
Men men , nå skal jeg slappe av og nyte å late meg i kveld med mye bra på tv :) herlige tider.

Lykke til damer med prøvingen , stooor klem
 
jaja....så var det vel bare å bite i seg denne gangen også. 4 prøveperiode er i gang. Hehe...må vel bare høre på spåmannen da....så..da er det 4 prøveperiode som også skal ha besøk av tante rød, men så er det faktisk spådomstid gitt..litt spennede det da..hehe. Men men , Med godt humør og forelsket i min kjære igjenn er det vel bare å vente på at det dumme besøket skal pasere igjenn, og kooooose på min sambo. :) Ikke ille det heller da .

Jaja. Ha enn videre fin kveld jenter. Go klem. Og lykke til hali og Eggerøra mi [:D]
 
[:o] nå skulle jo jeg inn til en god nyhet jeg da [8|]

kjipt med tantebesøk, men godt at du ennå holder på humøret og motet [;)][:)]
Hadde jo vært litt moro om spådommen slo til da [:D]
(har blitt spådd opptil flere ganger, med masse forskjellige datoer, så kanskje en av dem slår til [8|][:D][:D])

Lykke til med 4pp [:)]
 
Jepp , satser helt og fult på den spådommen nå, meeeeen!!! Det er noe muffens på gang....MEnsen bare ligger å lurer føler jeg..hva skjer, joda, bittteee litt blod....så ingenting....så ingenting....så ingenting....biiite litt blod igjenn....hmm....hva er det som skjer. Men håper nesten den kommer for fullt snart , vil jo regne litt videre på hvordan det blir denne måneden..og i November, da spiren i følge denne spåmannen skal sitte...

*løpe på do hver halvtime å sjekke*

Jaja, endelig helg i allefall!!
 
ååååååh, så spennende da!! Kanskje det er spire???? Åh, ikke meningen å få opp forhåpningene dine altså...men skal ikke teste bare pittelitt da...?? [8|]
 
 
krysser fingrene jeg da... [8|]
 
 
 
[:D]
 
Hvis ikke tanten kommer for full guffe i natt , så blir det vel pittelitt testing i morgen tidlig trur jeg. Men nå må jeg finne senga, hodet holder på å sprenges her. Krysser fingrene jeg også kan du tro [:D]
 
ORIGINAL: vargdama

Hvis ikke tanten kommer for full guffe i natt , så blir det vel pittelitt testing i morgen tidlig trur jeg. Men nå må jeg finne senga, hodet holder på å sprenges her. Krysser fingrene jeg også kan du tro [:D]

 
da skal jeg sjekke spent her i morgen [:)]
Sove godt [:)]
 
Hehe, det jo så ironisk! hehe, tanten kom i løpet av natten den , men er fremdeles ikke helt normal. Men men . Jeg testet jeg , intet liv på den. Men , Vil en test bli positiv hvis det er liv hvis det er for mye blod i nærheten? ( ekkelt!!!!) ?? Såe...hmm....jeg må se hvordan denne tanten forløper seg....jaja..meeen...i følge han spåmannen er det denne pp som skal bli negativ, og neste positiv! Så spennende!

Hvordan går det med deg da eggerøra?
 
ORIGINAL: vargdama

Hehe, det jo så ironisk! hehe, tanten kom i løpet av natten den , men er fremdeles ikke helt normal. Men men . Jeg testet jeg , intet liv på den. Men , Vil en test bli positiv hvis det er liv hvis det er for mye blod i nærheten? ( ekkelt!!!!) ?? Såe...hmm....jeg må se hvordan denne tanten forløper seg....jaja..meeen...i følge han spåmannen er det denne pp som skal bli negativ, og neste positiv! Så spennende!

Hvordan går det med deg da eggerøra?


Fikk litt sånn sug i magen da jeg så du hadde ny ticker, jeg

hmm...aner ikke om det har noe å si med blod...men hormoninnholdet er jo det samme... [8|]
Tror denne tanten kan oppføre seg ganske rart den første tiden ja...min første som var nå var jo helt på trynet [8|][&:][8D]

Både håper og ikke håper denne spåmannen har rett jeg da...Men hvertfall at spiren din sitter i.l.a. de neste to mnd, da [;)][:D]

(jeg har som sagt blitt spådd av flere, og den jeg har mest tro på sa juli -08, så jeg smører meg med tålmodighet så godt jeg kan [8|][:D])

Klem
 
Hehe, ja det blir spennede å se. Har i allefall noe å se fremover til , noe å forholde meg til med disse spådommene. hehe. Håper bare han har rett jeg nå. Sitter med tanken "enn om jeg eller han ikke kan få barn engang" HUff mei , men nå er det iallefall blidd spådd ett barn [:D] Så det så...hihi...kjedelig lørdagskveld her må jeg si , koppvask og gulvvask står på programmet nå..sukk...og er litt lei av sambo i kveld, han har noen egoistiske sider som jeg er opphengt på i kveld. for..herreguud, selv om det er kun mine klær og handuker, kan han vel legge det til vask , jeg rydder jo og vasker så mye etter han..jeesshuuss..hehe...er jeg urimelig eller? i et forhold skal man liksom samarbeide...jaja...tar meg en liten drink til jeg....skål....må benytte seg av tante rød når hun først er her, nå kan det jo ikke skade noen med noen små drinker.

jaja....er det noen her nå eller?? Ha en videre fin kveld damer, kos dere med prøving og kryss alt foruten føttene [:)]
 
[:D] høres ut som du har funnet deg et ekte mannfolk altså [;)][:D]
Nei, det er ikke for mye forlangt synes jeg, men enkelte må bare få det fortalt og forklart litt... [8|]
 
Håper du har en koselig lørdagskveld til tross for oppvask og egotripper [:)]
 
 
 
Ok , her er saken. Jeg er spådd baby i August,altså lille spire blir laget i November..hehe ( håper det stemmer)
Men i dag var svigermor ( verdens mest babysyke person) på alternativ messe. Og min samboer fikk følgende beskjed på mobil: " Er det sant! skal jeg bli bestemor?" hmmm tenkte jeg da....hun er blidd spådd...men der er det en mnd tidligere. Så han sendte henne melding om at hun må ha hørt/gjort noe feil , her er inegn baby på vei ( hun vet ikke noe om prøvingen) følgende svar: "joda, men dere vet det bare ikke enda"

Gjett om jeg fikk lyst til å springe for å ta graviditets test da! Men det kan jo ikke være sant , for jeg har nettopp hatt mens , og ingen baby kos etter det. Men kanskje de spådommene stemmer , bare litt forskjellig i månedene..hehe....men her skjer det iallefall ting.

Så da er det blidd spådd 3 ganger ( av 2 forskjellige spåfolk) at det blir baby snart...hehe.....så da erfdet vel bare å hive seg igang med samboer igjenn...hehe.....


Lykke til vidre med testing og prøving damer [:D]
 
Ok ,Hun ble ikke spådd, men hun snakket med en av norges mest kjente synske...hmm....og hun er bombe sikker og kommer med råd og greier, har gratulert og gleder seg sååå mye. Hvordan skal jeg takkle dette da....nå håper jeg iallefall at det er en liten spire inni magen snart. Men litt kjedelig at svigermor vet noe før meg. Det hadde vært litt kjedelig og ikke få overasket henne, hun er den mest babysyke damen jeg vet om [:D]
men men , EL til helgen , så er det barfe vente og se....
 
Back
Topp