Kluddre kladdre til vargdama.

jaja, da er jeg på dag 2 uten tante rød, oi oi ..men jeg skal holde meg streng denne gangen , ikke noe sløsning med tester her i gården . Så jeg skal vente å se om tanten ankommer snart. Men lørdag /søndag er det ingen bønn!! da altsåå...da skal det testes.....ååååhhh, jeg håååper håper håper.....navnet aurora datt ned i hodet mitt her en kveld, fikk en følelse om at nå...nå blir jeg gravid snart , og jeg får ei jente , og hun skal hete aurora.....det var en meget mystisk følelse :)
Så krysser fingre og tær og nesten alt annet som kan krysses. og må til innkjøp av mykere do papir da det blir for vondt å sjekke så mye...*huff a mei* hehe

Snart er det helg!! snart snart...
 
Wæææææææææææh, krysser alt!!!!!!!!!! At du klarer å holde deg!! [&:][:)][:D][:D][:D]
 
Klarte det ikke.........hehehehe....MEN!! Den ene testen var Negativ!!! Blææh!! Men det er såå rart..jeg føler meg mer gravid enn noen gang...og enda ingen tante rød...huff a mei, har 2 til på lager. Så jeg må vel ta en om morgenen en dag her..om ikke tanta lurer meg trill runndt nå.
og bare for å presisere hvor gravid jeg føler meg kan dere sjekke selv!


Liste over symptomer:

Menstruasjonen uteblir. JA
Brystene blir ømme. JA
Det brune feltet på brystene (areola), vokser og blir mørkere.
Hårsekkene langs ytterkanten på areola blir tydeligere
Tretthet. JA
Raskere sliten JA
Fryser lett JA
Humørsvingninger JA
Mensmurring JAA
Magekramper JA
Smerter i korsryggen JA
Nesten lignende vokseverk i kroppen JA
Stikkninger i området rundt halebeinet
Tykkere hår/tynnere hår
Blødende tannkjøtt
Spenn/vondt i tennene
Munnsår
Halsbrann
Hyppige dobesøk for å tisse JA
Kvalme JA
Stikk i magen JA
Kløe i underlivet (grunnet sopp eller forandring i skjedekulturen) JA
Skiftende hard/løs mage JA
Begynnende hemorider (kjennetegnes ved kløe i og rundt endetarmen samt. enkelte blodspor)
Sukkertrang/sitrustrang
Ekstra tørst og/eller sulten JA
Overfølsom luktesans
Endrede matønsker (Yndlingsretten smaker plutselig ikke fullt så godt)
Ny glød
Vannansamlinger i kroppen.
Leggkramper (Å spise kalk skal hjelpe) JA
Skjelving
Svimmelhet (blodtrykk som synker og stiger voldsomt )
Hodepine JA
Ammer du eldre søsken, kan du merke at melkeproduksjonen går ned og/eller at utdrivingsrefleksen ikke er så kraftig som før. Noen sier også at smaken på melka endrer seg slik at den ungen du ammer blir mindre interessert i brystet.
 
Åh, det var jo en kjempespennende liste symptomer du kunne krysse av da!! Ta en med morgenurin imorgen da??? 
Når får du isåfall termin...? [:)]
 
Jaja, da er to tester brukt. Først en QR , men den leste jeg så mye rart om på nettet , mye ugyldige svar osv. Så i dag kjøpte jeg en digital CB. Og begge testene var jaggu negativ. Jaja..så er jeg ikke gravid denne gangen heller. Litt bittert , men men. Man får bare fortsette å prøve. Men venter fremdeles på Tr.....


God helg til alle sammen
 
Leste over innleggene nå, hehe. Takker så mye for lykkeønskiningene :) Koselig. Hvis denne gangen hadde funket så hadde jeg hatt termin den 10. Oktober.
 
Ingen TR enda??? Fortsatt masse håp da! Du kan jo produsere sent HCG [:)]
 
Det var ingenting der, sukk. Men men . Nå er prøvingen utsatt . For vi vil ha en vår baby! Og venter på andre ting på å ordne seg også. Derfor blir det inegn nye innlegg på min dagbok på ei god stund nå. Men ønsker alle sammen lykke til med videre testing , prøving og med små mirakler som endelig kommer. Stor klem fra vargdama. Pause nå :)
 
VILLE BARE STIKKE INNOM Å ØNSKE DEG OG DINE EN SUPER HELG!!!!
 
Kjempekjipt at det ikke var spire der... Krysser fingrene for at den sitter neste gang dere prøver [;)]
 
Back
Topp