Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Trøndelag og jeg sier klubblaget av poteter ja
![]()
Fra Hardanger, der sier vi komle. Det skal ikke være noe inni. Serveres med røkt kjøtt, vossakorv, flesk og smeltet smør. I min familie dupper vi komla i smøret![]()
Gjer vi?Sogn og Fjordane sier raspeball/raspekake. Best med flesk/bacon inni å lages selvfølgelig med potet![]()
Jobber med ei fra Nordfjord og ho sier kompe, jeg bor i den delen som blir Sunnfjord. Kanskje det er forskjellen?Gjer vi?"Min" del av Sogn og Fjordane seie KOMPAR. Men ser at eg tydeligvis er den einaste her :-D
Ellers er eg enig, det er sjølvsagt laga av potet og må inneholde en kjøttbit.![]()
Der er nok forskjellen jaJobber med ei fra Nordfjord og ho sier kompe, jeg bor i den delen som blir Sunnfjord. Kanskje det er forskjellen?
Jeg er fra østlandet men mannen er oppvokst her, så jeg sier bare det de sierhehe
Gjer vi?"Min" del av Sogn og Fjordane seie KOMPAR. Men ser at eg tydeligvis er den einaste her :-D
Ellers er eg enig, det er sjølvsagt laga av potet og må inneholde en kjøttbit.![]()
Hele familien min er fra Sunnfjord, og de sier komle.Jobber med ei fra Nordfjord og ho sier kompe, jeg bor i den delen som blir Sunnfjord. Kanskje det er forskjellen?
Jeg er fra østlandet men mannen er oppvokst her, så jeg sier bare det de sierhehe