Klesstørrelser:)

Cubus klær har jeg aldri vært fan av til babyer nettopp pga dårlig passform. Jeg har smale barn så passformen er generelt dårlig på Cubus - men i tillegg så blir de sååå hengslete etter vask...
Her liker jeg aller best name it, hust & claire og newbie foreløpig :) Lindex sine er også god i passformen men finner ikke så mye jeg liker

Nameit og newbie går det en del I her også . Bruker mye fra HM også da det sitrer veldig godt på mi:)
Har en del fra Hust & Claire i neste str så der hsr jeg lite erfaring enda.

Cubus klær har jeg aldri vært fan av til babyer nettopp pga dårlig passform. Jeg har smale barn så passformen er generelt dårlig på Cubus - men i tillegg så blir de sååå hengslete etter vask...
Her liker jeg aller best name it, hust & claire og newbie foreløpig :) Lindex sine er også god i passformen men finner ikke så mye jeg liker
Dette merket jeg også med cubustøy. Liker veldig godt de samme merkene som deg, men syns faktisk name it har blitt litt brede. I hvert fall ullen..

Gutten her starta rett på 56, å det passa greit i 1 uke før vi måtte over i 62 :-)
Han er nå 19 dager å bruker 62 :-)

Har passet på å bruke 50-tøyet fra fødsel, bodyene blir nå for korte både i armer og ben. Har brukt 56 hele veien, for hadde lite i 50. Han var 55 cm ved fødsel, men ganske slank. Han er 18 dager gammel, og har tatt igjen fødselsvekten sin.

Last edited:
Lillegutt på 3,5uker bruker mest 56, men også noe 62, f eks pysjene fra name it med fot som er litt små. Han nærmer seg fem kilo, var fire da han ble født og 52cm, så noen av de søte plaggene i 50 er ubrukt. :(

Snuppa mi på 2 uker bruker størrelse 50 og 56. Hun er lang og tynn.

Hittil er vi mest fornøyd med klærne fra name it, Kappahl og HM (Syns foressten noen av klærne fra HM er litt små i størrelsen).
Elsker ulltøy fra name it, janus, safa og joha

Miika ( 2,5 uker) bruker i teorien fortsatt størrelse 50, men vi kjøpte såppas lite i den størrelsen fordi vi var redde det skulle bli for lite at han stadig ender opp med klær som er litt for store på. Hehe. Går nor fort over så fælt som han vokser.

Back
Topp