Kles str

Mi bruker 68, og må også opp på 74 snart. Bruker 5'er i libero bleiene.

Her passer litt i størrelse 62 enda, men bruker mest 68. Har tatt i bruk et par plagg i størrelse 74.
Har brukt tøybleier en god stund nå, men hun har fått så mye utslett, så jeg bruker libero en stund nå. Bruker str 3

her er klompen ca 62 cm.. men lang rygg for må straks bytte ut alle bodyer i 62.. har begynt å bruke noen i 68 for ca 2uker siden :p bruker 3'er bleier

Prinsen bruker str 62 :-) Og str 4 i bleier ;-) Men har funnet frem str 68, ikke lenge før det blir tatt i bruk tenker jeg :-D

Bruker str 68 i klær og str 3 i bleier på dagtid og så 4 på natten. Men etter bleiepakken er oppbrukt, blir det kun str 4. Han er snart 4 mnd.

Bruker 62/68. Størrelse 3 i bleier. Han er 68 cm lang og 7 kg.

4 mnd og bruker 74 i klær og str 5 i bleier, stor gutt på over 8 kg på 3 mnds kontrollen:-)

4 mnd og bruker 74 i klær og str 5 i bleier, stor gutt på over 8 kg på 3 mnds kontrollen:-)

Sier dei noe til deg i forhold til vekta? Min gutt var 7,5 på 3 mnd kontrollen og når jeg var på sånn veiedag når han ble 4 mnd var han 9 kg.

Var ei anna hs enn min på veiinga. Men fikk nesten beskjed om å slanke han :-/

Sier dei noe til deg i forhold til vekta? Min gutt var 7,5 på 3 mnd kontrollen og når jeg var på sånn veiedag når han ble 4 mnd var han 9 kg.

Var ei anna hs enn min på veiinga. Men fikk nesten beskjed om å slanke han :-/
Kan ikke slanke en baby...

62 68 i body'r. Mange 62 bukser er enda store :o 5 mnd 2 sep.
Litt usikker på vekta. 6350 på 3 mnd kontroll.

Kan ikke slanke en baby...

Derfor jeg ble litt sjokka. Skulle forstått det om han fikk masse mat hver time for eksempel. At jeg skulle prøvd å utsatt måltida litt. Men han spiser ganske nøyaktig hver 3 time på dag og 4-5 timer mellom på natt. Alt i fra 150 til 200 ml mme hver gang. Så han havner jo over "max" grensen på 1 liter. Men i all verden liksom. Kan ikke sulte en stakkars 4 mnd baby. Men hu foreslo faktisk å prøve å utsette måltida mer og/eller slutte og gi før han selv var fornøyd med mengden :-O

Derfor jeg ble litt sjokka. Skulle forstått det om han fikk masse mat hver time for eksempel. At jeg skulle prøvd å utsatt måltida litt. Men han spiser ganske nøyaktig hver 3 time på dag og 4-5 timer mellom på natt. Alt i fra 150 til 200 ml mme hver gang. Så han havner jo over "max" grensen på 1 liter. Men i all verden liksom. Kan ikke sulte en stakkars 4 mnd baby. Men hu foreslo faktisk å prøve å utsette måltida mer og/eller slutte og gi før han selv var fornøyd med mengden :-O
Jeg har begrenset min litt på mat. Men her er det kun morsmelk. Så når han fikk litt mat så stoppet jeg etter noen skjeer og ga litt. Melk. Men er begrenset hvor mye melk det er når de spiser ofte og er stor. Min veier nå 9,3 kg er 6 måneder. Siste 2 månedene har vektøkningen vært mindre pga babyen er mer aktiv. På 5 måneders kontrollen var han 8930 og 4 måneder 8,1. Før det var vektøkningen over 1 kg i måneden. Din vil også få en flatere kurve snart :) stol på deg selv :) du kjenner barnet mest. :)

Jeg har begrenset min litt på mat. Men her er det kun morsmelk. Så når han fikk litt mat så stoppet jeg etter noen skjeer og ga litt. Melk. Men er begrenset hvor mye melk det er når de spiser ofte og er stor. Min veier nå 9,3 kg er 6 måneder. Siste 2 månedene har vektøkningen vært mindre pga babyen er mer aktiv. På 5 måneders kontrollen var han 8930 og 4 måneder 8,1. Før det var vektøkningen over 1 kg i måneden. Din vil også få en flatere kurve snart :) stol på deg selv :) du kjenner barnet mest. :)

Prøver å distrahere han litt når det nærmer seg neste måltid. Sånn det tar litt lenger tid før han kommer på at han er sulten. Men når han først kommer på det så HYLskriker han til flaska kommer i munnen. Sånn har han vært siden fødsel. Skikkelig utålmodig når det kommer til mat når han er sulten. Og "umulig" å få ut av hylinga uten å gi han mme. Har kanskje klart det 2-3 ganger totalt. Men da har det egentlig vært at han har vært så kolossalt trøtt at han har sovnet 10-15 min i stedet før han hylte til igjen.

Jeg nekter å slanke han, men prøver som sagt å utsette måltida bittelitt før han kommer på at han er sulten.

Prøver å distrahere han litt når det nærmer seg neste måltid. Sånn det tar litt lenger tid før han kommer på at han er sulten. Men når han først kommer på det så HYLskriker han til flaska kommer i munnen. Sånn har han vært siden fødsel. Skikkelig utålmodig når det kommer til mat når han er sulten. Og "umulig" å få ut av hylinga uten å gi han mme. Har kanskje klart det 2-3 ganger totalt. Men da har det egentlig vært at han har vært så kolossalt trøtt at han har sovnet 10-15 min i stedet før han hylte til igjen.

Jeg nekter å slanke han, men prøver som sagt å utsette måltida bittelitt før han kommer på at han er sulten.
Min har til tider ønsket å spise hele tiden og skreket, hvis jeg har løftet han å gått rundt i rommet. Da stopper han. Eller hvis vi er på tur. Da var det liksom greit å utsette måltidene. Nå er han litt større å da er det litt enklere :)

Min la på seg 500 g i uka de første syv ukene av kun morsmelk!!! Dvs han var 6300 g på seksukerskontrollen. Fikk beskjed om å prøve å utsette måltidene (noe jeg også gjorde før jeg fikk beskjed om det). Men gutten var sulten han og ikke tok han smokk,så det var ikke lett. Har roet seg nå da og legger på seg rundt 150 g i uka. Veide 8700 g forrige fredag og var da ganske nøyaktig fire mnd.

Jenta bruker 56 og 62, har begynt på noen heldresser i 68 :) 3'er bleier libero. 5 mnd om 9 dager.

Mini er 5 måneder i morgen og bruker 56/62 og str 2 i bleier. Skal over på str 3 i bleier nå når pakkken er tom ;) Men størrelser er jo så forskjellig...har en nattdrakt i 50 og en i 68 som begge er passe...

Back
Topp