Kler ?

Er ho litt stor av seg da? :p gleder meg litt til mi passer 80 har så mye fint i den str men litt vemodig at de søte fine babyklæra blir for små også ...
Ja hun har lagt seg et godt stykke over øverste vekstkurve. Men nå bruker vi nesten bare ullklær, og de passer tidligere og lengre fordi de er så elastiske. Ullbodyene i str 68 er pølseskinn nå, men kan fortsatt brukes om det virkelig gjelder. Og så kommer det an på passformen også.
 
Stor forskjell på kroppsfasong og størrelse på babyene, og ikke minst ulik passform og str på klær.. mi er 64 cm, men str 68 er for trangt. Hun er et kilo tyngre enn din da ;-) Så vi bruker 74, i alle fall i bodyer og pysjer, men bukser i 62 (!) passer enda, for hun er kort i beina :p
Min var 67 lang og 8930 for en månede siden. Masse i 68 passer enda. Noen bukser er litt trang rundt hofter og noen bodyer litt korte men alikevell har jeg flere som passer :p
 
6 månder og noen dager. bruker litt i 68, mest 74 og bynt med noe i 80 og.
er 70 cm og 8900g
 
69,6 pakket bort 68 bodyer helt nå for å få brukt 74 ::) bukser Pakker eg bort de som er trange. I dag bruker han bukse Str 62 mens flere 68 bukser er for trange.. Men denne føles mer som 74 enn 62..
 
69,6 pakket bort 68 bodyer helt nå for å få brukt 74 ::) bukser Pakker eg bort de som er trange. I dag bruker han bukse Str 62 mens flere 68 bukser er for trange.. Men denne føles mer som 74 enn 62..
mi hadde på kjole i str 50 idag , så er veldig forksjellig i størrelsene :p hun passer fint 68 men bruker også 74, hun er bare 64,5 cm da :)
 
mi hadde på kjole i str 50 idag , så er veldig forksjellig i størrelsene :p hun passer fint 68 men bruker også 74, hun er bare 64,5 cm da :)
Veldig forskjellige i størrelsen. Problemet vi møte er at plagg gjerne er for liten i hode, trang rundt bukse eller for kort rundt bleien. Han er lit bollete og stor i hode (over snittet så enkelte klær har ikke gått over hode engang ) de værste er jo at alltid når vi får opp en størrelse så er de også litt trang rundt bleie, hode eller rumpe :p
 
Jeg skjønner virkelig ikke noe av disse str jeg:-O:) Min jente på snart 7 mnd bruker fortsatt str 62! Ho bruker littegrann 68, men de fleste merkene drukner hun i! Litt kjedelig da det meste av klæra i 68 er sommertøy, og det kan ho jo ikke bruke utover høsten... Ho er 65cm lang og veier 6500 ca, vet ikke om det har noe å si? Vi bruker tøybleier i tillegg, så ho får jo ganske stor bleiefu også:)
Tøybleier her også, og foretrekker litt større klær. Han passer vel best 68, men bruker helst 74 fordi jeg liker at de er romslige. Størrelsene er jo hvor lang de er, så når babyen blir over 62 cm kan man med fordel gå over på strl 68 :) Men så er det jo veldig stor forskjell i størrelsene på de ulike merkene da.
 
Hun er 7 og 1/2 mnd og bruker mest 68 og 74. Huk får fortsatt på seg mye i 62, men det er litt kort. Hun her er labg og tynn :p
 
Back
Topp