Kler ?

minesotesma

Elsker forumet
Februarlykke 2015
Maiblomstene 2016
Hvilken klesstørrelse bruker deres baby nå ? mi bruker 68/74 :)
 
Last edited:
Han blir 7 måneder i morgen og bruker 74 :)
 
6 mnd om under 2 uker. Pakker bort ting i 68 hele tiden så snart bare 74
 
68 7 1/2 måned
 
7 mnd i neste uke og på tur inn i 68.
 
68 for det meste, men ett og annet plagg i både 62 og 74 passer også:)
 
6 mnd neste uke og bruker 68. Jeg fant frem og vasket alt i 74 i går, tenkte og begynne å blande litt :)
 
6 mnd neste uke og bruker 68. Jeg fant frem og vasket alt i 74 i går, tenkte og begynne å blande litt :)
samme jeg har gjort.. ho mi passer fint 68 enda, men 74 er ikke så stort legre at det ramler av så har netopp brettet 74 tøy inn i skuffa , men ike ryddet ut 68 enda.. kun 50,56,62 jeg har ryddet bort, litt trist men :p ( ho er 6 mnd på søndag)
 
5 mnd og 12 dager og bruker 68, men d begynner å bli veldig knapt så skal hente frem 74 idag.
 
Jeg skjønner virkelig ikke noe av disse str jeg:-O:) Min jente på snart 7 mnd bruker fortsatt str 62! Ho bruker littegrann 68, men de fleste merkene drukner hun i! Litt kjedelig da det meste av klæra i 68 er sommertøy, og det kan ho jo ikke bruke utover høsten... Ho er 65cm lang og veier 6500 ca, vet ikke om det har noe å si? Vi bruker tøybleier i tillegg, så ho får jo ganske stor bleiefu også:)
 
Jeg skjønner virkelig ikke noe av disse str jeg:-O:) Min jente på snart 7 mnd bruker fortsatt str 62! Ho bruker littegrann 68, men de fleste merkene drukner hun i! Litt kjedelig da det meste av klæra i 68 er sommertøy, og det kan ho jo ikke bruke utover høsten... Ho er 65cm lang og veier 6500 ca, vet ikke om det har noe å si? Vi bruker tøybleier i tillegg, så ho får jo ganske stor bleiefu også:)
Stor forskjell på kroppsfasong og størrelse på babyene, og ikke minst ulik passform og str på klær.. mi er 64 cm, men str 68 er for trangt. Hun er et kilo tyngre enn din da ;-) Så vi bruker 74, i alle fall i bodyer og pysjer, men bukser i 62 (!) passer enda, for hun er kort i beina :p
 
Jeg skjønner virkelig ikke noe av disse str jeg:-O:) Min jente på snart 7 mnd bruker fortsatt str 62! Ho bruker littegrann 68, men de fleste merkene drukner hun i! Litt kjedelig da det meste av klæra i 68 er sommertøy, og det kan ho jo ikke bruke utover høsten... Ho er 65cm lang og veier 6500 ca, vet ikke om det har noe å si? Vi bruker tøybleier i tillegg, så ho får jo ganske stor bleiefu også:)
Grunnene til at vi bruker 68 er fordi 62 blir for trangt, men går noen ganger i baggy bukser og bodyer som ikke er "slim fit";) Min veier nesten 1 kg mer, men er kortere enn din;)
 
Back
Topp