Kle seg ut

SHS

Elsker forumet
Gutten min vil kle seg ut som heks. Blir det for jentete eller er det ok? Ser de fleste heksedrakter er kjoler.

Jeg forbinder kanskje også heks med jenter, men går jo an å lage en gutteversjon av det :) En slags trollmann som de andre her sier :)

La gutten kle seg som det han ønsker, mener jeg :) En "far out" sammenligning muligens, men se på "født i feil kropp"barna, som takker foreldrene for at de fikk være den de ville og kle seg ut som prinsesser o.l :)

Hvis min gutt hadde kommet og sagt han ville kle seg ut som heks så hadde han fått lov til det.

Jeg forbinder heks med jente:p men hvis det er det gutten din har lyst å kle seg ut som så synes jeg han skal få det:D

Signerer denne :)
Du kan jo forklare han at det er kjoler, og at det er flest jenter som bruker det. Foreslå trollmann som nevnt kanskje? Og se om han da fortsatt har lyst til å kle seg ut som det?
Men jeg ville latt ham kle seg som heks om det er det han absolutt vil ;)

Ville og foreslått trollmann, men hvis han ville ha kjole osv hadde han fått lov til det :-)

Hadde latt barnet mitt kle seg ut som det det ville så lenge det ikke var monster high som jeg mener er upassende antrekk for en 6 åring.

La han kle seg ut som det han vil :)
Her er guttungen veldig glad i dokker, og vi bare oppmuntrer ham til å leke med dem :)

Signerer denne :)
Du kan jo forklare han at det er kjoler, og at det er flest jenter som bruker det. Foreslå trollmann som nevnt kanskje? Og se om han da fortsatt har lyst til å kle seg ut som det?
Men jeg ville latt ham kle seg som heks om det er det han absolutt vil ;)
Har du sett hva gandalv i ringenes herre har på seg?eller voldemort? De fleste trollmenn har vel på seg kjole ;) Vi har også et star wars-kostyme til min sønn, som er "kjole" :p

Om min gutt vil kle seg ut som heks så selvfølgelig får han det :)

Har du sett hva gandalv i ringenes herre har på seg?eller voldemort? De fleste trollmenn har vel på seg kjole ;) Vi har også et star wars-kostyme til min sønn, som er "kjole" :p

Om min gutt vil kle seg ut som heks så selvfølgelig får han det :)

Det er jo sant :)
Uansett så syns jeg man skal få kle seg som man vil ;)

Gutten min på kledde seg ut som heks i fjor da han var 6 år. Å kle seg ut handler jo om å "spille" noen andre, kjønn spiller jo ingen rolle da. Han hadde heksekjole med hatt. Både når han gikk knask eller knep og på halloweenfest med skolen :)

Klart gutten må få bli en mannlig heks! ;) bare å bruke fantasien. Mørke klær. Spiss hatt. Mystisk i fjeset langt skittent hår og edderkoppspinn. Og en stav.

Vedlegg

• 1414158557059.jpg
    1414158557059.jpg
    53,9 KB · Visninger: 55
  • 1414158571636.jpg
    1414158571636.jpg
    45,4 KB · Visninger: 62
Gutten min på kledde seg ut som heks i fjor da han var 6 år. Å kle seg ut handler jo om å "spille" noen andre, kjønn spiller jo ingen rolle da. Han hadde heksekjole med hatt. Både når han gikk knask eller knep og på halloweenfest med skolen :)
Her er forresten bilde av han. Han var kjempestolt og synes han var veldig fin ;)
ImageUploadedByBV Forum1414158919.730778.jpg
ImageUploadedByBV Forum1414158934.320183.jpg

Heks er jo noe som egentlig ikke finnes, så da ser jeg ikke problemet. I land der de tror på hekser er også menn anklaget for å være hekser.

Back
Topp