Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
SignHva med trollmann? Er jo litt likt?![]()
Hva med trollmann? Er jo litt likt?![]()
Jeg forbinder heks med jentemen hvis det er det gutten din har lyst å kle seg ut som så synes jeg han skal få det
![]()
Takk for tips, det var veldig lurtTror det viktigste var den høye spisse hatten, så tror det går greit.
Har du sett hva gandalv i ringenes herre har på seg?eller voldemort? De fleste trollmenn har vel på seg kjoleSignerer denne
Du kan jo forklare han at det er kjoler, og at det er flest jenter som bruker det. Foreslå trollmann som nevnt kanskje? Og se om han da fortsatt har lyst til å kle seg ut som det?
Men jeg ville latt ham kle seg som heks om det er det han absolutt vil![]()
Har du sett hva gandalv i ringenes herre har på seg?eller voldemort? De fleste trollmenn har vel på seg kjoleVi har også et star wars-kostyme til min sønn, som er "kjole"
Om min gutt vil kle seg ut som heks så selvfølgelig får han det![]()
Her er forresten bilde av han. Han var kjempestolt og synes han var veldig finGutten min på kledde seg ut som heks i fjor da han var 6 år. Å kle seg ut handler jo om å "spille" noen andre, kjønn spiller jo ingen rolle da. Han hadde heksekjole med hatt. Både når han gikk knask eller knep og på halloweenfest med skolen![]()