Kle seg ut

Man kler seg jo ut for og være en annen, og da er det bare fantasien som setter stopper for hva og hvem man kan være! Kjønn spiller vel ingen rolle?

trollmann er jo tøft! :)

Hele poenget med å kle seg ut er jo å gå inn i en annen rolle? Ser null problem med å kle ham ut som heks. Lytt til hva barnet ønsker og drit i hva andre kan mene...

Trollmann/heksemester. :)

Skjønner ikke helt hvorfor du tenker at det blir feil ifht kjønn?
Jentene mine kan da fint være dracula eller batman om de vil, hadde jeg hatt gutt så kunne han vært akkurat det han ville så lenge det er barnevennlig;)
Ville dog vist et bilde av det barnet vil være før jeg hadde kjøpt kostyme, slik at han eller hun vr helt sikker:)

Absolutt ikke. Syns ikke kjønn og utkledning har noe å si. Så om han vil kle seg ut som heks så hadde jeg latt han gjøre det

Mange trollmenn brukte jo også lange kjortler og spisse hatter, det er i alle fall det jeg ser for meg når jeg tenker på "mannlige" hekser. Kan jo kle seg ut som Merlin, Galdalf, Harry Potter/Humlesnurr, Trollmannens læregutt, osv. :) Mye å velge i. Men herregud, vil han kle seg ut i kjole og greier så er da det også helt greit, dersom det var det som var poenget. Mange velger jo kostymer fra motsatt kjønn, og til karneval trenger det jo ikke ha noen som helst betydning annet enn å være ekstra morsomt, eller det kan være en trygg måte å prøve det ut på.

images
gandalf2.jpg
upload_2014-10-28_15-10-56.jpeg
images

Back
Topp