Klargjøring!!

Tenkte på kanesnurrer....takk for tipset;-)
Husker fra forrige gang at de fleste hadde med seg noe, men alltid kjekt å ha litt på lur:)
Også er det jo kos å pusle litt med sånn de siste ukene før hun kommer:)
Jo, det er sant :)
kos deg med bakingen :D

34 uker idag, og det viktigste er vel på plass. Mangler fortsatt mye, men ikke verre enn at det kan ordnes kjapt om man må :) gleder meg til å få kjøpt madrass til sengen, få opp vugge og lekegrind. Men venter nok noen uker til.

Det blir 37 uker på lørdag. Halvis ferdig med fødselsbag, handlet inn alt som trengs. Har vasket alle babyklar og andre tekstiler igår. Idag skal jeg prøve å styrke. Senga er ferdig montert og har innbyggd stelleplass på badet. Skyvedør garderoben er ferdig montert og godt luftet.
I helgen skal vaske gardiner og henge opp.
Jeg tror vi er nesten ferdig med forberedelsen.
Prøver å finne gode ammeklar på nett. Har kjøpt et par amme singler.
Skal kjøpe små godt til å spise på sykehus.
Vi har kort vei til sykehus, min lille søster skal bo hos oss noen uker. Hun er ferdig utdannet sykepleier og har god erfaring med barsel og pleie. Å ha henne i huset er det stor hjelp. Siden vi har ikke familien her i landet.

Ene vogna er helt klar. Den som kommer til å bli mest brukt. Vogna vi må ha på hytta blir klar etter hvert.. Seng skal jeg hente i dag selv om vinkler trenger den riktig enda. Bedside står klar inne på barnerommet. Bare ikke med trekk osv på.
Stellebordet står klart etter sist unge. Må bare organiseres på nytt..
Klær omtrent ferdig vasket opp og lagt i kommoden.
Rom vasket ned
Lekegrind ferdig vasket

Må gjøres:
Må sy gardiner, babynest handle inn litt mer klær og småting på apotek. Truser og sokker bruker jeg alltid å ha helt nye på barsel..
Pakke sykehusbag
Hente gratispakker

Er sikkert mer og.. Men husker ikke

Den forberedelsen jeg driver med nå er å vaske hus :confused: Det er fryktelig kjedelig, men føler jeg kan begynne å forberede litt mer til den lille når huset er rent :happy: Er fortsatt 7 uker igjen, men jeg tenker å vaske godt nå så har jeg bare å vedlikeholde til den minste kommer ;) Vasking av babyklær, sette på plass seng og vugge o.l blir vel gjort når jeg går ut i permisjon tenker jeg :)

I denne uke har jeg vært kjempe effektive. Har vasket og styrket alle baby klar og andre tekstiler. Lagt i garderoben. Seng er ferdig montert. Skal legge sengetøy nærmere.
Bare vaske gardiner imorgen. Har pakket sykehusbag.

Skal kanskje sy gardin denne uka... Stoffet ligger klart iallefall.. Sykehusbagen.. Begynne å handle inn litt kanskje? Greit å ha toalettmappa ferdig.. Klær bruker jeg jo noe av men ikke ammetøy, så det kunne jeg jo å fått ferdig.. Satser vilt og hemningsløst på å Få før termin...

Back
Topp