I dag er det bare 6 (!!!) uker igjen til termin.
Vi har nesten ikke gjort klart NOEN ting enda
I morgen starter jeg med å gjøre klart alle klærne, bytte klær i stellekommoden siden storebror har alle klærne sine i den allerede. Det siste som mangler da er å sette opp senga, og før det må vi ommøblere på soverommet, så gubben skal ta den biten når an er blitt frisk.
Skal å hente 3 gratispakker i morgen, og har sånn smått funnet ut hva jeg må handle inn til han kommer ut
Så langt har jeg:
- må kjøpe noen store gode truser
- kjøpe ammeinnlegg
- kjøpe et koseteppe til baby
- kjøpe purelan i tilfelle såre brystvorter
- kjøpe saltvannsdråper
- kjøpe paracet for å ha i tilfelle vi trenger (bor langt fra nermeste apotek)
Det meste skal pakkes i fødebaggen. Har bestilt ammeinnlegg fra lilleba, har beatilt en ammebh fra cubus (må prøve den før jeg bestemmer meg for å kjøpe flere) og nar kjøpt inn en pakke bleier.
Er det noe mer jeg må ha, som jeg har glemt?
Klarer ikke å huske
Hvor langt har dere kommet i forberedelsene? Kjenner stresset litt nå
6 uker går fort, og det kan jo faktisk skje når som helst med de fleste av oss på juniforumet nå.
Vi har nesten ikke gjort klart NOEN ting enda
I morgen starter jeg med å gjøre klart alle klærne, bytte klær i stellekommoden siden storebror har alle klærne sine i den allerede. Det siste som mangler da er å sette opp senga, og før det må vi ommøblere på soverommet, så gubben skal ta den biten når an er blitt frisk.
Skal å hente 3 gratispakker i morgen, og har sånn smått funnet ut hva jeg må handle inn til han kommer ut
Så langt har jeg:
- må kjøpe noen store gode truser
- kjøpe ammeinnlegg
- kjøpe et koseteppe til baby
- kjøpe purelan i tilfelle såre brystvorter
- kjøpe saltvannsdråper
- kjøpe paracet for å ha i tilfelle vi trenger (bor langt fra nermeste apotek)
Det meste skal pakkes i fødebaggen. Har bestilt ammeinnlegg fra lilleba, har beatilt en ammebh fra cubus (må prøve den før jeg bestemmer meg for å kjøpe flere) og nar kjøpt inn en pakke bleier.
Er det noe mer jeg må ha, som jeg har glemt?
Klarer ikke å huske
Hvor langt har dere kommet i forberedelsene? Kjenner stresset litt nå