Klarer vi det?

Har du kommet hjem enda eller??!!

Håper dere har kost dere ihjel!!![:D][:D][:D]
 
Hei søtinger[:D]

Jeg har kommet hjem, jeg skal skrive oppsumering, legge inn bilder og sende PM i kveld, er hos mamma nå, så får ikke gjort stort enda[:D]

Men har savnet dere, og tenkt på dere.. Men mest på meg og Sambo selvsagt[:)] Hihi..
 
Bilder..:
 
Nr.1: Grottene vi Badet i..[:D]
Nr.2: "lille" Snizelen til Lunsj[8D]
Nr.3: Nydelige ringen jeg fikk av Sambo[:D]
Nr.4: Utsikten fra Hotellet[:)]
Nr.5: Meg & Sambo[;)]
Nr.6: Klippet meg i Parga, veldig fornøyd[:)] 


 
Oppsumering i fra Parga/Hellas Turen vår:
 
-Flyturen til Preveza var litt slitsom, siden min Sambo sliter med "sosialangst", men etter en "JegerShot" til middagen (på Flyet) gikk det mye bedre[:)] Vi landet 21.25 (Gresk Tid, 1 time frem enn Norsk) og fikk beskjed om at det tok ca 1 1/2 time med buss til Hotellet, men siden vi hadde en Bussjåfør med "maur" i rompa var vi fremme på 45 min.. Hihi! Sambo var ikke så begeistret over flymaten, så vi måtte ut til butikken med en gang for og kjøpe litt mat..[8D]
 
-Vi ble kjent med Naboene på hotellet, en familie på 4.. Så tilbrakte masse tid med dem, utrolig koselig familie[:D]
 
-Hver morgen fikk vi frokost ute under "Banan Palmer", fikk youghurt, kokt egg, ferskpresset juice, brød, ost, syltetøy og fersk kaffe[;)] Så var ikke mye og klage på der gitt.. Etter frokost tok vi turen til stranda, solte oss og badet, ca 25 grader i vannet og 30-35 grader på land[8D]
Vi fant fort vårt favoritt spisested, Gemini het det.. Og favoritt utested, Antico Rock Bar hvor de spillte musikk for alles smak, utenom techno og trance[;)]
Ble også en tur med båt, hvor vi fikk se hele Parga, og selvsagt.. BADE I GROTTENE! Det var fantastisk, krystallklart vann, så ut som det var 2-3 meter dypt, men når vi fikk på oss Dykkemaskene var det 20-30 meter dypt[:-]
 
-Jepp da damer, det ble masse "Hanky Panky" så nå dere krysse det som krysses kan for meg[:D]
 
Status..: 6 dager til IKM[:)]
 
Onsdag..: Tilbake fra en uforglemmelig ferie, skulle ønske vi kunne fått en uke til.. Men, borte bra, hjemme best[;)] Det er det ikke noe tvil om.. Deilig med egen seng[:D]
Jobb igjenn i dag da, skal jobbe kvelden, så blir deilig med formiddagen hjemme.. Må vaske litt tøy, og styre litt rundt hjemme!
 
Håper dere alle har hatt en super uke mens jeg var borte, og at det har klaffet for oss alle[;)]
 
Ha en strålende dag Søtinger[:D]
 
Hoho!!! Høres ut som en fantastisk ferie, Lisabet!! *Så misunnelig*[;)][:D]
Krysser fingre, armer, tær og bein for deg!!!!
 
Status..: 5 Dager til Ikm[;)]
 
Torsdag..: Utrolig slitsomt på jobb i går, selv om det ikke var så utrolig masse og gjøre.. Men, var jo første dagen etter ferien, så ikke rart det var litt tungt[;)]
Skal jobbe i dag også, 12.30-20.30, også skal vi ha personalmøte, og sjefen har visst en overraskelse til oss **SPENT**[:D]
Jaja, da var det ikke stort mer som skjer i min verden..
 
Ha en SuperDuper dag Snupper
 
Status..: 4 dager til IKM![:)]
 
Fredag..: Morgen Vakt på meg i dag, 06.30-14.30, deilig og bli tidlig ferdig på en fredag ja[:D]
Vi hadde personalmøte i går, og jeg ble visst tillitsvalgt og greier[;)] Hihi.. **Stolt**
Huff, min vennine/kollega mistet spiren sin[&o] Syntes så synd på ho, men får håpe det ikke er lenge før den sitter igjenn[;)]
Da var det ikke stort mer og fortelle fra min verden..!!!
 
Så ønsker alle søtinger en Strålende Fredag
 
Status..: 3 dager til IKM[8D]
 
Lørdag..: Ikke gjort noe som helst i dag, bare slappet av med sambo, sett filmer og spist is[:D] Nå skal han en tur ut, og jeg skal sitte litt med pc'n tenker jeg.. Så blir det middag!
Skal jobbe i morgen da, så blir tidlig senga i dag, men bryr meg ikke, for tjener jo best om Søndagene[:D]
 
Håper alle har en råbra Lørdag
 
Status..: 2 dager til Testing/Ikm[:-]
 
Søndag..: Jadda, tidlig opp i dag gitt! Skal jo på jobb snart, 09.00-17.00!! Og her går det jo ingen buss før kl11 tiden, så da må jeg [:)] Men er jo ingen dårlig ting det heller, deilig med litt trim så[:D]
Har så langt ingen symptomer, men skal være ærlig så har jeg ikke lett etter dem heller.. Prøver og ta ting litt med ro når det gjelder dette om dagen[;)] Men vi får nå se, har iallefall ingen tegn på TR enda, og det er jo positivt[:D]
 
Da ønsker jeg dere alle en fantastisk Søndag
 
Status..: Teste Dag I Morgen[:-]

Mandag..: Opp tidlig i dag også, må en tur på jobben og få ordnet noe, er jo blad/avis ansvarlig så[;)] Men reste av dagen har jeg fri, så tenker jeg skal få gjort litt hjemme i dag[:)] Oppvask, støvsuing og klesvask som står på agendaen i dag..!
Pappa'n min fyllte år igår, **Gratulerer** Og min mor fyller år i dag **Gratulerer** Men pappa skal opperere i dag, så blir ikke store feiringa på mamma nei[&o] Men det går nok bra, ingen farlig operasjon[:)]

Veit ikke om jeg gidder og teste i morgen, tror heller jeg skal vente på TR! Men er ho ikke kommet innen lørdag, skal jeg nok ta en test[;)]

Ha en FinFin Mandag Damer[:D]
 
Status..: Troooor TR er på vei[&o]

Tirsdag..: Ble visst jobbing i går, var en ansatt som ikke kom, og siden jeg var der ble jeg den heldige utvalgte[8D] Så da ble det jo ikke gjort stort hjemme[:-] Hihi..
Skal snart på jobb igjenn, sitte på med sjefen faktisk[:D] Men i dag skal jeg nok få gjort litt hjemme ja!
Tror TR er på vei, begynt og spotte[&o] Jaja, da får jeg bare krysse fingrene neste mnd..

Ha en goood dag Jenter[:D]
 
Usj.. det var dumt! TEITE TR!!! Kom deg vekk!!
PS. Liker å lese dagboka di, sniker ofte innom, ikke alltid jeg kommenterer, men den er fiin:)
 
Og jeg som virkelig hadde trua på Pargababy[&o]

Krysser fingre for neste pp!!!
 

Status..: Tr[:'(]

Torsdag..: Tusen takk for støtten og fine ord jenter[:D] Gjør dagen 1000 ganger lysere[;)]
Sorry for at jeg ikke skrev noe i går, har blitt sjuk også nå da, bihulebetenelse[&o] Men men, godt jeg har 2 dager fri, så skal vi se om jeg ikke får tatt knekken på det[;)]
Har ellers ikke skjedd noe stort mer, venter fortsatt på husleiepengene fra Sambo, NAV er jo helt på tryne.. De har klart og MISTE leiekontraktene som han leverte FØR vi dro på ferie[:@] Og det klarte dem F*** ikke fortelle før i går, selvsagt etter stenge tid også da[:'(] Men vi skal ta turen bort snart, så blir det gjort!!! Og jeg skal ha PENGENE I DAG! (Sånn, nok sutring fra meg i dag)

Da ønsker jeg dere alle en Suuuuper Torsdag
 
Status..: TR..[&o]

Fredag..: Fortsatt sjuk.. Bare sover, drikker og spiser litt.. Det er det dagene består av nå[:'(] Men men, begynner nå og bli litt bedre, ettersom feberen har sluppet taket[:)] Så blir jobb i morgen!!!
Tror nok det ordnet seg hos NAV i går, så regner faktisk med og få penger i dag.. Men må nok ta noen tlf til de som venter på at jeg skal betale regning til dem, så jeg ikke får inkasso oppå det hele, har en da, men dem har jeg snakket med[:)]

Ønsker dere alle en hærlig fredag, og en knall god helg
 
Status..: Sendte TR hjem i går kveld[:D]

Lørdag..: Da er det jobb igjenn, kvelds vakt også! Formen er nå ikke helt på topp, men ok nok til og klare og jobbe i dag[:)]
Sendte TR på dør i går, med streng beskjed om at ho ikke får komme før om 9-10 mnd[;)] Så da er det bare og krysse fingre og tær for at ho hører på meg denne gangen[8D]
Ellers skjer det stort sett ikke mer spennende i min verden, gjør som regel ikke det når jeg har jobbe helg[;)]

Så da får alle dere hærlige jenter, ha en fortsatt god helg/lørdag
 
Status..: +/- 10 Dager til EL[:-]

Søndag..: Akkurat kommet hjem i fra "Svoger'n" min, Sambo ble igjenn siden jeg straks skal på jobb.. Så han ville ikke sitte aleine hjemme[8D]
Seinvakt i dag, 17.30-23.30.. Kort, men deilig vakt[:D]

Håper alle har hatt en fin helg??

Ønsker nå dere alle en fortsatt super Søndag
 
Status..: +/- 9 Dager til EL[:-]

Mandag..: I dag er det fri, og en del som skal gjøres hjemme! Har så vidt begynt da, men måtte nå sitte og leke nørd først ja[8|] Hihi.. Jeg og Sambo har fordelt arbeide, han tar stua og jeg kjøkkenet, så tar vi resten som det kommer[:)]
I går når jeg tuslet hjem i fra jobb, fikk jeg sånn merkelig "mens murringer"[>:] Skjønner ikke helt hva det skal bety, er jo akkurat ferdig med TR! Så nå for a bare holde seg vekke, og ikke plage meg sånn[:'(]

Ønsker dere alle en goood Uke, og en goood Mandag
 
Back
Topp