Klarer vi det?

Status..: ca 9 Dager til EL[:)]
Parga/Hellas..: 7 Dager til Avreise[;)]
 
Mandag..: Da er det jobb igjenn, 14.00-22.00, skikkelig dritt vakt.. Men men, deilig og være tilbake, savner BPgjengen[:D]
Må vaske enda mere klær før jeg drar, er ikke halvveis ferdig med pakking ol. for Parga turen[8D] Men har heldigvis 2 fridager denne uka da.. Så skal nok klare å bli ferdig håper jeg[:)]
Ååhh.. Søte kollegaen min (godt voksen dame) ønsker så inderlig at jeg skal bli gravid, og det er så koooos med støtten hennes.. Blitt så glad i henne altså
 
Jaja, da er det ikke stort mer og rapportere fra denne kanten!
 
Så da ønsker jeg alle dere hærlige damer en Fantastisk Mandag[:D]
 
ORIGINAL: Fraggle

Så spenndende da, og så mye du har å tenke på for tiden vennen!
Du må huske å slappe av oppi alt dette da, sånn at kjærlighetsbarnet sitter når du kommer hjem fra Parga. [:)]
Tenker du har det sånn for tida:

Og her er deg om et par uker:


Jeg har tenkt å ta en liten pause fra BV, om 11 dager kan jeg finne ut om el virkelig var flytta på, og om jeg er gravid.
Ganske sikker på det da, siden tanta enda ikke har kommet. (i dag er jeg skikkelig kvalm da)
Men jeg kommer til å oppdatere dagboka innimellom, så der kan du se. [:)]

Du må iallefall ha en nydelig tur til Parga, og kose deg så mye du kan. Nå etter jeg har fått små er det ikke mye tid til kjærlighetsferier, men jeg har veldig gode minner om de som har vært. [:)]



Klem fra meg


Søte gode Fraggle, du får meg ALLTID til og smile
Jeg lover og slappe 100% av på ferien, bare tenke på meg selv, og sambo selvsagt[:D]
 
Kommer virkelig til og savne deg snuppa, skal følge med i dagboken din.. Også krysser jeg allt som krysses kan for at det blir spire på deg nå[;)]
 
STOOOOR klem fra meg
 
Status..: ca 8 dager til EL, testa i går: Negativ[;)]
Parga/Hellas..: 6 dager til avreise
 
Tirsdag..: FRI DAG!!! Skal vaske ENDA mer klær, bytte på kattekasser, pakke litt til og så møte min fantastiske bestevennine
Usj, fortsatt ikke fått husleien fra nav, og nå begynner jeg og bli mektig lei all denne DRITTEN demmes altså, skal liksom hele live mitt stå stille fordi dem ikke kan få rævva i gir eller?? NEI faktisk ikke, de får se og gjøre jobben sin, som de faktisk får betalt for av VÅRE skattepenger.. Herregud, tenk om jeg skulle vært like treig og umulig å ha med å gjøre når jeg er på jobb da?? Tror ikke de ville satt pris på det heller[:'(] **Hat På Nav**
Venninen min har nå bare 10 uker igjenn før vi får møte lille gutten demses[:D]**Glede Seg**
 
Ellers ikke stort mer og rapportere fra min verden.. Så da:
 
ØNSKER JEG DERE ALLE EN SUPER DUPER DAG
 
Status..: ca 6 Dager til EL![;)]
Parga/Hellas..: 4 dager til Avreise[:D]
 
Torsdag..: Tok meg en fridag fra BV i går.. Men er nå og titter innom i dag da[:)] Nå er det bare 4 dager til jeg og Sambo reiser av gårde, og bare 2 dager til med jobb nå.. Så skal ferien nytes, og "BabyMaking" legges på hylla HJEMME[8D] (Iallefall Tankene)
Jobbet i går også, så dro jeg og 2 kollegar på Dolly Dimples og spiste deilig pizza, så hjem til sambo og broren hans.. Vi bare så tv og kosa oss[:)] 
Ellers skjer det faktisk ikke stort mer her altså, vi er snart ferdig med og pakke da.. Så da venter jeg bare på at Mandag skal komme[:D]
 
Ha en SUPER torsdag Jenter
 
Jeg har troa på at det blir en hellas baby på dere:):) God tur!! 
 
Åh, nå er det ikke lenge til avreise!!!
 
ORIGINAL: Lambi`83

Åh, nå er det ikke lenge til avreise!!!

Nei, ekke det altså
Er  ferdig med pakking, bare toalettsaker som gjennstår[8D]
 
ORIGINAL: L87

Jeg har troa på at det blir en hellas baby på dere:):) God tur!! 

Takk for det snuppa
 
Status..: Snart EL[;)]
Parga/Hellas..: 3 Dager til Avreise[:D]
 
Fredag..: Da er det jobb i dag, 14.30-23.30!
Da har jeg vært flink og pakket, mangler bare toalettsaker.. Så er jeg klar for en herlig uke i Hellas
Har bestemt med for og ta delvis fri i fra BV, sorry jenter.. Men må tenke litt på meg selv og Sambo, bruker altfor mye tid og krefter på "babytenking", så ikke rart spiren ikke sitter her enda..! Så da håper jeg heller spiren sitter etter litt "fri" fra BV! Kommer selvsagt til og oppdatere dagboka mi da[:)]
 
Da håper jeg alle dere Nydlige snupper får en strålende Fredag
 
ORIGINAL: Fraggle

Håper du får en nydelig tur til Hellas!
og en baby med i magen på vei hjem. [;)]

Vi snakkes når du kommer tilbake. [:)]
Da håper jeg å ha noe nytt å fortelle deg også.


Tusen takk for det vennen[:D]
Det håper virkelig jeg også, skal krysse fingre og tær, men ingen bein[;)]
 
Status..: Ca 4 dager til EL[:)]
Parga/Hellas..: 2 dager til Avreise[:D]
 
Lørdag..: Jobb igjenn, 14.30-23.30[;)]
Hadde en strålende kveld på jobb i går, og håper kvelden i dag skal gå like bra/fort! Nå er det jaggu ikke lenge til vi reiser heller.. Og reisefeberen har begynt og stige[8D]
Har egentlig ikke stort mer og fortelle..!
 
Ha en fortsatt SuperGod helg Søtinger
 
Er ikke så mye her inne selv om dagen, jobber så mye, men må få med meg oppdateringene dine da[:D]

Ha en fin lørdag, søte deg![:D]
 
ORIGINAL: Lambi`83

Er ikke så mye her inne selv om dagen, jobber så mye, men må få med meg oppdateringene dine da[:D]

Ha en fin lørdag, søte deg![:D]

Hihi.. Takk for det søta[:D]
 
ORIGINAL: Groer

Håper dere får en super ferie[:)]
God helg til deg også[:D]

Mange takk snuppa[:D]
 
Status..: Fruktbar Periode[;)]
Parga/Hellas..: I MORGEN[:)]
 
Søndag..: Ble visst jobb i dag også, pga sykdom måtte jeg steppe inn på morgenen, men tjener jo ganske bra i timen på søndager.. Så har jo ikke rå til og si nei[8D]
Sambo har ENDA ikke pakket, så han får litt og gjøre i dag, når jeg er ferdig på jobb skal vi til besteforeldrene mine på middag, så vi er jo ikke hjemme før ca 22.00 i kveld! Men men, han som må lide[:)]
Ellers ikke stort mer som har skjedd, eller som skjer.. Kommer innom en rask tur i morgen før jeg drar vettu[;)]
 
Ha en fortsatt FinFin Søndag Damer
 
Hvis jeg ikke rekker å si det i morgen, så ville jeg bare ønske deg en knallfin kjærestetur!!! Kos dere i hjel!!!![:D][:D][:D]

Gleder meg til å høre hvordan dere har hatt det allerede![:)]
 
ORIGINAL: Lambi`83

Hvis jeg ikke rekker å si det i morgen, så ville jeg bare ønske deg en knallfin kjærestetur!!! Kos dere i hjel!!!![:D][:D][:D]

Gleder meg til å høre hvordan dere har hatt det allerede![:)]

Hihi, Søta mi
Dere skal få FULL oppdatering når vi kommer hjem vettu[:)]
 
ORIGINAL: Fraggle

GOD TUR!!!!!!

[:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]
(ps, jeg fikk svak strek i dag [;)])


Takk Vennen[:D]
YES, da håper jeg på ENDA mer positiv strek når jeg kommer hjem
 
Status..: EL murringer[;)]
Parga/Hellas..: REISER I DAG[:D]
 
Mandag..: Da er vi straks ferdig pakket, siste rest blir pakket etter dusjen[:)] Så er vi klare for en hel uke med kun romantikk og kos[:D] Gleder oss så masse, om jeg får sjans skal jeg komme innom med oppdatering, vist ikke så kommer det når vi har kommet oss tilbake til Norge[;)]
 
Så da ønsker jeg dere masse lykke til med prøving jenter, håper på MASSE gode nyheter når jeg kommer hjem!
 
Ha en SUUUUPER uke Damer[:D]
(Uten meg)
 
Back
Topp