Klarer vi det?

lisabet86

Elsker forumet
Aprilbarna`15
❤ Juliskattene 2018 ❤
Jeg ville også lage sånn dagbok, siden jeg og min kjære har bestemt oss for å holde denne prøvingen hemmelig for venner og familie, vil jeg ha noen å "dele" det med [:D]

Vi har akkrat bestemt oss for dette, men vi er begge klare også! Vi gleder oss masse til å bli foreldre, så håper det ikke tar lang tid, men veit jo aldri da..

Sååå.. Blir spennende, har EL til helgen.. **Krysser Fingrene**

-------------------------------------------------------------------------------------------
Har litt lyst å endre på første innlegg, men er litt morro og lese, så vil ikke ta det bort!

Navn: Elisabeth
Alder: 24
Bor: Drammen
Barn: 0
Status: Sambo<3

Vi har prøvd siden april 2010!
 
-------------------------------------------------------------------------------------------
Blitt spådd av "sol vil bli mamma"
 
hei..
da har jeg endelig fått tid til å spå deg..ser at du blir gravid før jul.
får opp desember på deg..muligens slutten av nov.
tror det blir dobbel lykke på deg..gutt + jente..

klem,sol
 
Gratulerer med dagbok, blir spennende og følge deg[:D].
Lykke til med prøvingen, håper spira sitter fort og at ventingen blir bra her inne sammen med oss[:)][:)][:)]
 
Takk Takk^^, Ja, dette blir spennende! Gleder meg, men må si jeg gruer meg litt også.

I dag skal vi ut og møte noen venner, og ta livet med ro.. Jobb i morgen, så 2 dager fri, må vel bruke den tiden godt får å se om vi kan få en liten spire da[;)] Litt kjedelig at jeg har jobb helg, med tanke på at det er da EL finner sted[&:] Men kjenner jeg min kjære rett finner vi nok tid til det.. hihi!

 
Da har jeg kjøp flofat, hørt at dette skal være bra.. Så da får jeg prøve det!

Ellers har jeg ikke gjort stort i dag, vært ute med venner og bare kost meg i sola^^, Min kjære er en tur ute med gutta, han må jo få nyte tiden han har igjenn til det nå.. Hehe!

Huff, syntes jeg tenker litt for mye Baby om dagen, er bare gravide jenter, og jenter med barn rundt meg hele tiden jo. Ikke gravid selv en gang, men har allerede startet å se på vogner og senger osv.. Blir litt flau jeg da! Hihi.. Men håper det ikke er bare jeg som er sånn da..

Jaja, i morgen er det tilbake på jobb, etter en herlig langhelg med fri.. Blir deilig det!

 
Tirsdag..

I dag er det jobb da, 15.00-23-30! Men da har vi jo litt tid på forkant ;o)

Ser at jeg må rette litt på meg selv, er selvsagt Folat jeg har kjøpt, og startet på den i dag! Så at det var en her inne som anbefalte det, så da får jeg prøve det ut..

Teller ned til EL for full guffe, men tror ikke helt min Kjære skjønner stort av detta, så får nok styre dette selv.. Så lenge han er med da! Men selvsagt skjønner han jo at vi prøver å skape vår egen lille spire da[;)]

 
Onsdag.. Fri

I dag skal det bli full vår rengjøring! Har satt min kjære på støvsuging og støvtørking, så tar jeg resten selv! Snille mannen min [:D]

Nå er det ikke lenge igjenn til EL, Starter jo på min "fruktbare" Periode i morgen, så vi passer på å få nok [;)]

Ellers skjer det ikke stort, nå skal jeg ta med kaffen ut på terassen og nyte sola!

---
Huff, ble ikke noe vårrengjøring, er små kvalm og slapp =( Og jeg og min kjære som skulle ha en kosekveld og greier.. Jaja, får ta det i morgen, har fri da også!
 
Torsdag..: Var helt krise her når jeg ikke fikk logget inn på BV [&:] Men jeg overlevde jo dagen, var ute å koste meg med kjæresten og en venn av han! Fikk kjøpt meg ny veske og greier!
Den fruktbare tiden min startet jo også, så har passet på og få kost en del da[;)]

Fredag..: Fikk ikke logget på BV da heller gitt, ikke før jeg kom hjem i fra jobb nå tenk..!
Har ikke gjort stort i dag, bestillt meg frisør time, kost med kjæresten[;)] Og jobbet til halv tolv.. Kom akkurat inn døra hjemme, så skal nok snart sove.. Jobb i morgen også!
Huff.. Har "mensen smerter" i dag, blæh.. Sikkert pga EL! 14 dager til jeg kan teste meg, blir spennende!
 
Lørdag..: Jobb snart, men først en kosestund, frokost og kaffe
I morgen er den store EL dagen, og i dag er det 14 dager til testen kan være positiv
 
EL I DAG

Og 13 dager til GT kan være positiv[;)]

Søndag..: I dag skal jeg og min kjæreste bare kose oss hjemme, litt rengjøring, ut å sole seg på terassen, deilig middag og filmkveld

PROVOSERT!!! Sitter å ser på "Teen Mom" på MTV, og gud så utakknemlige disse "drittungene" er altså.. Jeg skulle gjort allt i verden får å være like heldige som dem, å så takknemlig jeg ville blitt! Men blir bare så SINT, og kvalm av å se sånne folk.. Bortskjemte IDIOTER!! Sånn, deilig å få ut litt damt[:D]
 
12 dager til IKM/Testing

Mandag..: Jobb igjenn.. Men først en liten tur til byen sammen med min kjære, er jo så deilig vær i dag! Og det er jo bare så typisk når jeg skal jobbe da[&:]
 
så spennende, håper det blir en liten spire snart da[:D] jeg og min samboer begynte å prøve i april, så kanskje gullet vårt får en liten bror eller søster i 2011[:)]
 
Ja, er veldig spent selv[:D]

Håper det klaffer for dere snart da! Også så nydelig navn datteren din har, ville alltid at min datter skulle hete det.. Men så "stjal" vennina mi det[&:]
 
*Gabrielle*..: Høres veldig frustrerende ut egentlig de EL testene, bruker ikke dem jeg da! Men nå er jeg på min 1 PP, så veit jo ikke enda om vi kommer til og slite eller om det klaffer fort heller! Jeg sluttet på P-pilla i midten av Mars, så kan jo hende det tar litt tid^^, Men håper du finner ut av det iallefall, ønsker deg masse lykke til!!!

11 Dager til IKM/Testing

Tirsdag..: Syntes dagene går super sakte nå, er litt vel spent for å si det sånn! Men har nok ingen tru på at det skjer denne mnd heller så.. Men allikevel syntes jeg det er spennende.. hihi[;)]
I dag er det senvakt på jobb igjenn, så skal jeg nyte 2 dager fri..!!! Det blir deilig, skal til frisøren i morgen[:D] Også blir det vel å nyte tiden med min kjære

Ha en fortsatt strålende dag folkens[8D]
 
10 Dager til IKM/Testing

Onsdag..: Først måtte jeg tidlig opp, ta en kurs ang BiB =/ Så var det til frisøren for klipp og striper, også måtte jeg jaggu på jobb igjenn =( Litt slitsomt med 5 senvakter på rad altså! Kom akkurat hjem, og kjæresten har reist på by'n med gutta.. Så nå skal jeg kose meg med litt godteri å se tv[:D]
 
Så spennende å lese i dagboka di [:)]
Og 1.pp'en er veldig spennende..
Man kjenner lissom på alt som kroppen gjør som man ikke har tenkt på før.
Håper det klaffer fort for dere..

Ville bare si en ting om folat (selvom du sikkert vet det allerede nå). Dette er ikke noe som hjelper deg med å bli gravid, men det er veldig viktig for fosteret de 3 første mnd i svangerskapet. Det er for at barnet ikke skal få ryggmargsbrokk, og siden ryggmargen lages tidlig, er det lurt å ta dette allerede før svangerskapet..

Også så jeg at du hadde sett på teen moms på mtv.. Synes det showet er veldig gøy. Men det som er enda gøyere er 16 and pregnant.. Der skal du få se på drittunger der [;)] Kan sees på mtv.com.
 
Griseknoen..: Tusen takk for det^^, Ja, føler mye mer på hva som skjer i kroppen min nå enn hva jeg gjorde før altså.
Og det du skrev om Folat, er akkurat derfor jeg tar det også[;)] Fikk tips om at det er lusrt å starte når man planlegger, så derfor gjorde jeg det!

Lykke til videre til deg også[:D]

9 Dager til IKM/Testing

Torsdag..: Sovet LEEENGE i dag gitt! Helt til 14.00.. Ikke likt meg i det hele tatt[&:] Men skal ikke nekte for at det var deilig da! Hehe..
I dag skal jeg og kjæresten besøke lillebroren hans, skal se film og spille Tekken[:D] Men først skal vi kose oss med frokost og kaffe

Så dere får ha en strålende dag allesammen[8D]
 
8 Dager til IKM/Testing

Fredag..: **Gjesp** kl er nå 07.26 og jeg har akkurat stått opp! TID FOR JOBB!!! Mens de fleste skal kose seg med langhelg ol., så må jeg jobbe.. Men, mer penger for meg[:D] Skal også jobbe i morgen, så ingen fri her før søndag! Syntes synd på min kjære som må være så mye aleine[8D] Men, han skal visst være søt å hente meg på jobb i dag da!

Ha en strålende dag da alle Prøvern'e[:D]
 
7 Dager til IKM/Testing

Lørdag..: STYGG VÆR[&:] Men gjør meg egentlig ikke no, for jeg skal jo jobbe! Så skal jeg nyte 2 dager fri.. Synd det er meldt stygg vær på 17 mai da, men syntes jo egentlig de melder det hvert eneste år jeg[8D]
Etter jobb i dag skal jeg og kjæresten kose oss med deilig middag, og jordbær til desser, hihi[;)] Så blir det nok film og kosing også!!!

Håper alle får en Strålende Lørdag
 
6 Dager til IKM/Testing

Søndag..: FRI!!! Deilig følelse.. I dag får jeg ett lite besøk av lille søster og kjæresten hennes. Blir kos, ikke sett dem siden påsken *Savn*
Akkurat nå styrer jeg med hjemmet, vasker klær og skal dra over badet! Ellers skal jeg bare late meg, og se fotball på tv[;)]

Fortsatt kan jeg ikke si at jeg har noen symptomer enda, annet enn litt mensen murringer og går på do oftere enn vanlig..!

Dere får ha en super Søndag alle sammen[:D]
 
5 Dager til IKM/Testing

Mandag..: Gratulerer med Dagen alle sammen
I dag skal jeg og kjæresten kose oss med egg og bacon til frokost, så blir det vel en tur til by'n får å være med venner og bare kose oss! Kjedelig at været er så dårlig da, men får håpe det letter utover dagen[8D]

Håper dere alle får en strålende 17. mai Feiring!!!
 
Back
Topp